Vraag

Hoe kunnen we het modem en de TV ontvanger omruilen?

  • 3 November 2021
  • 36 reacties
  • 568 keer bekeken

Goedenavond,

Als wij YouTube willen kijken via tv altijd storing vast lopers ect.. en ook bij meedere dingen.. nu horen wij goede verhalen over box12 en tv ontvanger die in een kast gezet kan worden en tv nog steeds bediend kan worden..  wij zouden ook graag die beiden willen.. wij hebben nog steeds oude boxen.  Wij hebben alles bij jullie internet tv mobiel.. storingen en vast lopers zijn we best zat op moment 

Mvg marielle


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Hoe is de ontvanger op het modem verbonden @Marielle Schroer ?

Heb je niet een tv waar de youtube app in zit, @Marielle Schroer .

Die gebruik ik en is vele malen beter en stabieler dan de youtube app in de ontvanger.

Hier ook een V10 en 2952. Beiden zéér stabiel. Behalve dan inderdaad die apps.
Lijn: vvdsl 110 Mb/s dus ook prima.

 

Mijn broer belt voor een draadloze en wordt meteen geregeld.?

Hmm…. of je broer heeft al een Hussel abonnement en had nog geen 5202. Of je broer is toch alsnog naar Hussel (mét 4k zenderpakket) over gestapt lijkt mij.

 

Even een overzichtje

Hussel Internet 100 Mb/s 47,50
ITV met 2 ontvangers 15,00 (inclusief gratis opnemen)
Pluspakket 6,99 (gratis als je ook minimaal één mobiel kpn abonnement hebt)
Vaste telefoon 2,00 (exclusief belkosten); vaste telefoon uiteraard niet verplicht.

Heb je niet een tv waar de youtube app in zit, @Marielle Schroer .

Die gebruik ik en is vele malen beter en stabieler dan de youtube app in de ontvanger.

Hier ook een V10 en 2952. Beiden zéér stabiel. Behalve dan inderdaad die apps.
Lijn: vvdsl 110 Mb/s dus ook prima.

De app werkt wel.Alleen het toetsenbord vind ik erg irritant.Ook mijn ervaring met de V10 i.c.m de vip2952 is uitstekend.

Ja die app's zitten op de tv.  Maar ook als ik die aan klik zelfde probleem, ook als ik via het menu aanklikt of via tel stream.. loopt you tube vast en moet steeds weer laden.. maar via telefoon zelf geen probleem.. 

Ja die app's zitten op de tv.  Maar ook als ik die aan klik zelfde probleem, ook als ik via het menu aanklikt of via tel stream.. loopt you tube vast en moet steeds weer laden.. maar via telefoon zelf geen probleem.. 

Hoe is de tv dan verbonden met Internet?Het lijkt alsof daar het probleem ligt.

Een stekker in de modem en die gaat in de tv ontvanger 

Reputatie 7
Badge +24

Kan ik de tv ontvanger nu niet omruilen voor de draadloze???

Ja, maar dan moet je hussel 100mb nemen en het 4K pakket.

KPN heeft helemaal geen draadloze tv ontvangers. Dus nee, dat kan niet. Bij alle ontvangers moet er een UTP kabel vanaf de Experiabox naar de ontvanger lopen.

De huidige ontvanger moet het gewoon goed doen. Als die het niet goed doet, dan mankeert er wat aan die kabel of moet de Experiabox een keer gereset worden ofzo. 

Welke snelheid haalt u bij een speedtest als u een pc of laptop op die kabel aansluit?

Als de app op de tv zelf ook haperd, dan is het aan te raden deze ook bekabeld aan te sluiten. Dit kun je doen via een 2de kabel naar de Experiabox. Of door middel van een switch.

Nick 83 schreef: KPN heeft helemaal geen draadloze tv ontvangers. Dus nee, dat kan niet.

Ze bedoelt de bediening met de BT afstandsbediening, waarbij geen zichtveld naar de ontvanger nodig is, @Nick83 .

Marielle Schroer schreef: zou graag de andere willen zodat ik die ook uit zicht kan zetten maar wel afstandsbediening kan bedienen.

Een stekker in de modem en die gaat in de tv ontvanger 


tja,dat zou best het probleem kunnen zijn.Heb je een mogelijkheid om een kabel te testen?

Reputatie 7
Badge +24

Nick 83 schreef: KPN heeft helemaal geen draadloze tv ontvangers. Dus nee, dat kan niet.

Ze bedoelt de bediening met de BT afstandsbediening, waarbij geen zichtveld naar de ontvanger nodig is, @Nick83 .

Marielle Schroer schreef: zou graag de andere willen zodat ik die ook uit zicht kan zetten maar wel afstandsbediening kan bedienen.

Ja, dat begrijp ik ook wel. Maar "draadloze" is de verkeerde term. Dat werkt verwarrend om dat zo te noemen.

Ja, dat begrijp ik ook wel. Maar "draadloze" is de verkeerde term. Dat werkt verwarrend om dat zo te noemen.

Dat ben ik met je eens,Een IR afstandsbediening is immers ook draadloos.