Beantwoord

internetkast buiten



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

141 reacties

Reputatie 1
Badge

Al weer wakker  door  het geluid  maar ik denk  dat  jullie  een keer moeten komen  als het koud  weer  is om het geluid  te  horen  want  dat is wat jullie  doen  lekker  dan blij dat ik op vakantie  ga voor  een week en geen  geluid  hoor  ik zal het nog  gaan missen  doe er wat aan haal dat elendige  ding weg  of ik ga naar  de gemeente 🤮🤮😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡💩😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Reputatie 1
Badge

Ik wil jullie  graag  bedankt  voor het wakker  liggen  van de zomer  aplous voor juli  zelf 👏👏👏👏ik dacht als het  een  warme dag is zie ik ze wel maarho  maar niemand  zal ik ook niet doen  als ik jullie  was  kon nog wel eens te warm worden  daar ze maar mooi  naar het geluid  luisteren  het intrzeert  jullie  geen ene  moer 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 dat die kast  zo bie zo daar staat  wat een organisatie  met recht  te zeggen   maar dat zal jullie ook  wel niet  interesseren 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Albergen kuipers! De warme dagen zijn (helaas voor ons) maar fijn voor jouw nachtrust weer voorbij. Ik heb mijn best gedaan om de betreffende afdeling langs te laten komen op een warme dag. Mij is verteld dat er geen stillere (dak)fan beschikbaar is voor de kast dan die nu geplaatst is. Zoals eerder aangegeven id is de kast op alle mogelijke manieren geïsoleerd en is de warmtewisselaar meermaals schoongemaakt (ook dit jaar). Mijn collega's kunnen niets meer dan al gedaan is om het geluid te reduceren. Daarnaast geven mijn collega's aan dat het geproduceerde geluid ruim binnen de wettelijke toegestane geluidsnorm valt. Er is dan ook niets wat ik nog voor je kan betekenen.  :slight_frown:

 

Reputatie 1
Badge

Als het maar bij je zelf  is dan Kan het wel maar zelf  eens zo kast  voor de deur  dan denk  ik dat het snel  geregeld  is wat een **** organisatie  !

*Admin: aangepast i.v.m. huisregels

Reputatie 1
Badge

Mij is gezecht  als het warm  is kwamen jullie  kijken  maar weer niks ik vindt  het gewoon  schandalig  van jullie  ik zou ook niks doen  als ik jullie  was  😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡💩😡😡😡💩😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Reputatie 1
Badge

En daar gaan we weer  weer heel erg veel  last  van die kast die kast moet weg ik word  er niet  goed  van maar dat kan juli  niks schelen  maat er moet wat aan gedaan  worden  en die kast moet  weg !!! Anders  ga ik er werk van maken  weg met die kast 

Reputatie 1
Badge

Ik slaap al 3 nachten  niet  van die  kast  die kast moet  weg maar dN ook echt weg 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😭😢😢😢😢😭😭😭😭😭😢😢😭😭😭😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

@Albergen kuipers Door hier steeds boos berichten te plaatsen gaat het echt niet oplossen, je zal dit echt via een bevoegde instantie of de gemeente moeten aankaarten zodat er geluids testen op langere termijn gedaan kunnen worden.

En ja, daar zal je energie in moeten steken en misschien wel kosten maken, dat is niet anders.

Reputatie 1
Badge

Dus jullie  doen  er niks aan wat zijn jullie voor  een bedrijf  een bedrijf  die er niks aan doet heb zelf  maar zo kast voor  de deur  dan was het wel anders  ma ja het is toch  bij een ander of niet dan jullie  worden  heel erg bedankt  waardeloos bedrijf  meer kan ik  niet  zeggen  😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡☹☹

Reputatie 1
Badge

Goede avond  sinds een paar weken  maakt de kast weer een brommert geluit tot vervelend aan toe  hoop dat er na gekeken  kan worden 

Reputatie 1
Badge

Weer een bromert geluit maar ja juli doen er toch  meer niks aan  kom eens langs als het warm is  maar daar zijn jullie te laks voor om te komen  en te warm  voor en de bij ik ga ook niet naar een betreffende zaak Julie hebben die kast geplaatst ik niet  en ik ga het ook niet betalen  dat is volgens mij voor jullie  maar daar zijn jullie ook te laks voor  dus ik zeg met klem los het op !!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +8

Weer een bromert geluit maar ja juli doen er toch  meer niks aan  kom eens langs als het warm is  maar daar zijn jullie te laks voor om te komen  en te warm  voor en de bij ik ga ook niet naar een betreffende zaak Julie hebben die kast geplaatst ik niet  en ik ga het ook niet betalen  dat is volgens mij voor jullie  maar daar zijn jullie ook te laks voor  dus ik zeg met klem los het op !!!!!!!!

@Albergen kuipers

 

Zoals Anonymous al hierboven zei: "Je zal dit echt via een bevoegde instantie of de gemeente moeten aankaarten zodat er geluids testen op langere termijn gedaan kunnen worden.

En ja, daar zal je energie in moeten steken en misschien wel kosten maken, dat is niet anders."

Je kan wel honderd boze berichten blijven posten met excessief veel boze smiley's, maar dat helpt echt niet. Je moet echt zelf in de pen klimmen.

Ter voorbeeld: Een familielid had ook een KPN-kast in de tuin staan waar ze vanaf wou. Na een paar serieuze brieven (!) naar KPN kwam er een regiomanager (o.i.d.) een kijkje nemen, en na een poosje werd het traject werd snel in gang gezet. Maar een kast verhuizen is niet zo makkelijk, en vooral als deze op gemeentegrond bevindt. 

Ik raad je aan om geluidstesten via de gemeente te laten doen, en graag niet steeds boos in dit topic te reageren. Daardoor gaat het echt niet sneller.

Een voordeel: Komende dagen dalen de temperaturen. Dus Is er kans dat de herrie weer afneemt. 😊

Reputatie 5
Badge +5

Zoek de media eens op, misschien willen die er eens aandacht aan besteden, een programma zoals Kassa. Misschien kunnen ze dan een oproep plaatsen zodat meerdere mensen zich kunnen melden.

Misschien ook eens laten beoordelen door een onafhankelijke expert. 

Reputatie 7
Badge +8

Zoek de media eens op, misschien willen die er eens aandacht aan besteden, een programma zoals Kassa. Misschien kunnen ze dan een oproep plaatsen zodat meerdere mensen zich kunnen melden.

Misschien ook eens laten beoordelen door een onafhankelijke expert. 

Ik zou eerst eens een officiële geluidsmeting door een onafhankelijke partij (gemeente?) laten doen voordat je de media gaat benaderen. Voor hetzelfde geldt valt alles binnen de perken en zit @Albergen kuipers met dure kosten.

Wel jammer dat hij/zij een jaar lang hier niks mee heeft gedaan.

Reputatie 5
Badge +5

Zoek de media eens op, misschien willen die er eens aandacht aan besteden, een programma zoals Kassa. Misschien kunnen ze dan een oproep plaatsen zodat meerdere mensen zich kunnen melden.

Misschien ook eens laten beoordelen door een onafhankelijke expert. 

Ik zou eerst eens een officiële geluidsmeting door een onafhankelijke partij (gemeente?) laten doen voordat je de media gaat benaderen. Voor hetzelfde geldt valt alles binnen de perken en zit @Albergen kuipers met dure kosten.

Wel jammer dat hij/zij een jaar lang hier niks mee heeft gedaan.

Waarschijnlijk Laag Frequente Geluiden, vaak heel irritant maar vallen wel binnen de geluidsnorm, daar kijken ze alleen naar het aantal decibel. Dit mag 's nachts maar 40dB zijn.

Voor het beoordelen van LFG bestaan wel 2 richtlijnen:

  • de richtlijn Laagfrequent geluid van de Nederlandse Stichting Geluidhinder
  • en de Vercammen-curve

De rechter gebruikt deze richtlijnen soms om een uitspraak te doen over (hinder door) bronnen van LFG.

Dus gewoon de media opzoeken. Als er meer klachten zijn zal KPN hier toch iets mee moeten doen. 

Reputatie 7
Badge +8

Zoek de media eens op, misschien willen die er eens aandacht aan besteden, een programma zoals Kassa. Misschien kunnen ze dan een oproep plaatsen zodat meerdere mensen zich kunnen melden.

Misschien ook eens laten beoordelen door een onafhankelijke expert. 

Ik zou eerst eens een officiële geluidsmeting door een onafhankelijke partij (gemeente?) laten doen voordat je de media gaat benaderen. Voor hetzelfde geldt valt alles binnen de perken en zit @Albergen kuipers met dure kosten.

Wel jammer dat hij/zij een jaar lang hier niks mee heeft gedaan.

Waarschijnlijk Laag Frequente Geluiden, vaak heel irritant maar vallen wel binnen de geluidsnorm, daar kijken ze alleen naar het aantal decibel. Dit mag 's nachts maar 40dB zijn.

Voor het beoordelen van LFG bestaan wel 2 richtlijnen:

  • de richtlijn Laagfrequent geluid van de Nederlandse Stichting Geluidhinder
  • en de Vercammen-curve

De rechter gebruikt deze richtlijnen soms om een uitspraak te doen over (hinder door) bronnen van LFG.

Dus gewoon de media opzoeken. Als er meer klachten zijn zal KPN hier toch iets mee moeten doen. 

Eerst gewoon dat onderzoek laten doen. En vraag ook eens in de buurt naar bevindingen van anderen. Het is nog niet genoemd, maar het kán ook tussen de oren zitten. Ik zeg niet dát het zo is, maar je moet niks uitsluiten. 

Ikzelf heb tinnitus, en bepaalde hoge tonen die ik hoor, kunnen soms wel eens uren door mijn hoofd blijven klinken.