Beantwoord

internetkast buiten



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

141 reacties

Reputatie 7

@Lisa, weet jij al iets meer. Ik denk dat de schreeuw om hulp van @Albergen kuipers een heel duidelijk signaal is dat er echt iets op korte termijn moet gaan gebeuren. Uit je slaap gehouden worden door een irritante geluidsbron is iets dat je niemand wilt aandoen.

Reputatie 7
Badge +17

Helaas nog niets gehoord, maar ik zit ze achter de broek aan. Zodra ik een reactie ontvangen heb, dan horen jullie het van mij. 

Reputatie 7
Badge +22

Helaas nog niets gehoord, maar ik zit ze achter de broek aan. Zodra ik een reactie ontvangen heb, dan horen jullie het van mij. 

Ik hoop dat dit snel word opgelost voor @Albergen kuipers, ik vind het erg knap dat ze zo rustig blijft. En best wel lang ook! :wink:

Reputatie 1
Badge

Dat misschien wel maar het begint  me behoorlijk  te irriteer  me ook heel er mateloos  voor al als je smorgens  om 7 uur  moet  werken  en savons  laat moet werken   dat breek je op een gegeven moment  heel erg op

Reputatie 7
Badge +22

Dat misschien wel maar het begint  me behoorlijk  te irriteer  me ook heel er mateloos  voor al als je smorgens  om 7 uur  moet  werken  en savons  laat moet werken   dat breek je op een gegeven moment  heel erg op

Dat begrijp ik heel goed, hopelijk wordt het nou eens snel opgelost.

Reputatie 1
Badge

En weer mag ik  wakker  liggen  van de internet kast  mijn geduld raakt een keer op  dit is niet leuk  meer en dan om 7 uur  morgen  beginnen  bedankt  hier voor  :sob::sob::sob::rage::rage:

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers Er is helaas nog niets bekend over de pilot. Anders had ik dit doorgegeven hier. Het is inmiddels bekend dat je veel last hebt van het geluid en daarvoor hebben we nu contact met verschillende afdelingen.  Op dit moment kunnen we (helaas) niet meer doen dan afwachten. Ik vind het alleen wel belangrijk om geen verkeerde verwachtingen te scheppen, want het gaat misschien nog een langere tijd duren voordat het probleem wordt opgelost. Omdat je zo slecht slaapt is het wellicht een goed idee om te kijken naar een tijdelijke oplossing, zodat je in ieder geval hopelijk weer wat beter kunt slapen.

Reputatie 7

En wat als TS bij de kringloop een oude slaapzak gaat halen en die om die kast bindt.

Krijgt TS daarna dan de rekening gepresenteerd als er door oververhitting iets stuk gaat in die kast?

Is dit issue al geëscaleerd naar de juiste organisatie en afdeling?

Dit probleem speelt ondertussen al meer dan een maand en ik kan me heel goed voorstellen dat de maat vol is voor @Albergen kuipers.

Reputatie 7
Badge +22

Ik vind het eigenlijk absurd dat KPN hier zo lang mee wacht, als hun last hebben van zo’n kast dan wordt het gelijk geregeld, maar als er een klant ermee komt dan wordt het gewoon op de “wachtlijst” gezet. Even voor de duidelijkheid, @Lisa kan hier niks aan doen. Maar vind wel dat KPN moet kijken waar de hoge prioriteit ligt. En dit ligt nu bij @Albergen kuipers! En al helemaal dat ze een maand slecht slaapt. En slecht slapen is niet lekker voor je gezondheid. Ik hoop dat Lisa druk achter kan zetten bij die desbetreffende afdeling. 

Reputatie 7
Badge +22

@Albergen kuipers Omdat je zo slecht slaapt is het wellicht een goed idee om te kijken naar een tijdelijke oplossing, zodat je in ieder geval hopelijk weer wat beter kunt slapen.

Wat zou die tijdelijk oplossing moeten zijn? :thinking:@Lisa heb jij nog een logeerkamer over? :rofl::see_no_evil:

Reputatie 1
Badge

Ik wil ook niet iedekeer  klagen ik weet dat jullie  er ook wel alles  aan doen maar het is wel vervelend  ik hoop dat er toch een  oplossing  komt :fingers_crossed_tone3:

Reputatie 4
Badge +2

Ik wil ook niet iedekeer  klagen ik weet dat jullie  er ook wel alles  aan doen maar het is wel vervelend  ik hoop dat er toch een  oplossing  komt :fingers_crossed_tone3:

Je zou wellicht ook bij de gemeente kunnen raadplegen. Zeker als er meerdere mensen last van hebben zou je een petitie kunnen opstellen en deze naar de gemeente en in afschrift aan KPN kunnen sturen.

Oordopjes helpen ook vaak, totdat er een definitieve oplossing is.

 

Reputatie 1
Badge

Ik ga geen oordoppen  dragen punt

Reputatie 7

Ik ga geen oordoppen  dragen punt

Ik geef je groot gelijk.

Badge +19

Er zullen vast allerlei regeltjes voor zijn. Denk aan maximale decibellen en erfgrens etc. Als het allemaal binnen de norm valt gebeurt er helemaal niks ben ik bang.  

Reputatie 4
Badge +2

Ik mag toch hopen dat een bedrijf als KPN hier verder kijkt dan enkel de regeltjes. Als " goede buur" mogen ze er zo'n foeilelijke kast neerzetten waar hier niet over wordt geklaagd. Dan zou ik als bedrijf ook maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen en dit voor en in overleg met mevrouw zo netjes mogelijk oplossen.

Reputatie 1
Badge

Ik zie die kast ook liever  weg en ik zie het probleem  niet dat dat  kan  maar  ja hij staat er  nu eenmaal   

 

Reputatie 7
Badge +22

Afgelopen  2 nachten  weer niet erg lekker  geslapen  door die kast :joy:

Ik wil je er even op attenderen dat dit een smiley is die lacht: :joy:

Deze smiley is dat je huilt. :sob: 

Reputatie 7
Badge +22

En weer last  van de kast  gehad  ik hoop toch  dat er wat aan gedaan  kan worden  ik begint bloed irritant  te worden  ik wil wel eens weten  wat jullie  zouden  doen als Je zo voei  lelekke  kast  voor je deur had staan    weg met dat ding echt

Ik begrijp dat het frustreert met die kast, ik zou er ook gek van worden. Raar dat je nog niks vernomen hebt van KPN. Vind het nu ook vreemd te vinden eerlijk gezegd. :thinking:

Reputatie 1
Badge

Dit is niet meer leuk kan ik je vertellen  ik weet het even  niet meer 

Reputatie 7

Hoe komt het dat dit issue nu al bijna twee maanden speelt terwijl soortgelijke issues ook wel eens binnen een week verholpen worden.

@Albergen kuipers, Mocht KPN zich niet op korte termijn laten horen, zorg er dan voor dat iemand van de gemeente kennis neemt van dit probleem zodat ook vanuit die hoek druk op KPN uitgeoefend gaat worden.

Is het de kast zelf die resoneert of is het een brommend geluid dat in die kast zit?

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers Ik grijp hier nu even in. Ik vind het als eerste natuurlijk treurig dat je zoveel hinder ondervindt van de kast. Voornamelijk het lawaai is een probleem. Daarnaast verdient de kast geen schoonheidsprijs. Op dit moment zijn wij (KPN) afhankelijk van informatie van onze externe partners, waar ik deze case naar uit heb gezet. Wij kunnen helaas niets anders doen dan wachten tot zij reageren en ons voorzien van de benodigde informatie. Wij zijn helaas niet hoofdverantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de kasten. Als dit wel zo was, dan had ik je graag meer informatie willen geven over toegestane dB en over de pilot die loopt/liep. 
Ik merk nu dat ik hier waarschijnlijk niet helemaal duidelijk in ben geweest,  excuses daarvoor. Als je zelf ook aan de bel wilt trekken, dan kun je ten alle tijden contact opnemen met KPNNetwerkNL. Deze externe partner is mede verantwoordelijk voor kasten als deze. 
De reacties die geen toevoeging bieden aan het topic zijn verwijderd. 

Reputatie 7

...dan had ik je graag meer informatie willen geven over toegestane dB...

Waarom?!

Reputatie 7
Badge +17

@wjb Bedankt voor je reactie. Dit zou een indicatie geven in hoeverre wij verplicht zijn zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Dit is bij nader inzien helemaal geen leuk gegeven… :disappointed_relieved:
Ik hoop morgen of overmorgen eigenlijk reactie te ontvangen. We wachten nu namelijk tot we een ons wegen. :confounded: