Beantwoord

internetkast buiten



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

141 reacties

Reputatie 1
Badge

Nee

Eerst poeslief doen, vragen om allerlei gegevens, wetende dat over dit probleem al door meerdere mensen via dit forum geklaagd is en het antwoord bij aanvang al klaar ligt. Om dan af te sluiten met zo'n flauw grapje.

Ik heb al jaren zo'n kast aan de tuinkant staan. Ongevraagt is die daar geplaatst. Meerdere malen met KPN gebeld. Telkens hetzelfde verhaal, er komt een monteur langs, we zetten er een stille ventilator in,

we schakelen voor u een installatiebedrijf in die beoordeeld of er echt sprake is van overlast. Zelfs een ambtenaar van de gemeente erbij gehaald. Het is zinloos en moedeloos want na al die jaren ben ik er niets mee opgeschoten. Ik kreeg een sprankje hoop toen ik op dit forum las dat meerdere mensen met dit probleem zitten. Maar die ijdele hoop is alweer vervlogen. Om mensen internet te leveren moeten andere mensen de lawaaioverlast die dit met zich meebrengt, maar voor lief nemen. KPN, jij zorgt voor het probleem, jij MOET dat voor mij en al al die andere mensen die dit betreft oplossen. Niet beginnen over oordopjes en al helemaal niet proberen om grappig te zijn.

Reputatie 7
Badge +24

Het grapje over augustus komt niet van een KPN medewerker. Ik hoop dat je dat wel beseft toch?

Reputatie 1
Badge

Ja

Reputatie 7
Badge +22

Om mensen internet te leveren moeten andere mensen de lawaaioverlast die dit met zich meebrengt, maar voor lief nemen. KPN, jij zorgt voor het probleem, jij MOET dat voor mij en al al die andere mensen die dit betreft oplossen. Niet beginnen over oordopjes en al helemaal niet proberen om grappig te zijn.

KPN moet helemaal niks! Je gebruikt toch zelf ook internet? Dat er iets aan die lawaai gedaan moet worden staat vast. Maar ook wij weten niet meer hoe we het moeten oplossen. En als je al gaat zeggen van: KPN jij MOET, dan kun je lang wachten. KPN wenst niet op die manier aangesproken te worden. Je mag het ergens niet mee eens zijn, maar dan moet je niet zo beginnen Canel, prettige Pinksteren verders.

Reputatie 1
Badge

Ja maar mensen hoeven ook niet  wakker te liggen  wat zou ij doen als Je  zo grote  kast voor de deur had staan  en zeg nou  zelf  oordopjes is tog  geen  oplossing  de kast weg op een plek  waar niemand er last van heeft 

Reputatie 7
Badge +24

  de kast weg op een plek  waar niemand er last van heeft 

Dat is in een dicht bebouwd gebied soms heel moeilijk...

Reputatie 1
Badge

Dat kan maar snags  wakker  liggen  is ook niet lekker 

 

Reputatie 7

De opmerking over die oordopjes was wellicht niet echt handig. Dergelijk geluidsoverlast kan enorm hinderlijk zijn en ik ben het er volledig mee eens dat hier aandacht voor gevraagd wordt.

Ik hoop dan ook dat KPN NetwerkNL hier heel serieus werk van gaat maken.

Reputatie 1
Badge

Hoop ik ook maar ben er bang voor  ze hebben  denk ik zelf niet zo kast voor  hun deur hij bromt nu ook wel weer wordt  weer wakker liggen  begin het innorm  zat te worden  van die kast 😂😂😂😂😂😂😂😂😡😡😡😡😡😡

Reputatie 7
Badge +22

We vinden het ook vervelend voor je @Albergen kuipers, maar hoe Canel tegen ons praat zijn we niet van gediend. We moeten helemaal niks! En dan wordt ik kribbig, we proberen alles op alles te zetten om dit op te lossen. Maar wij zijn ook met handen en voeten gebonden als het om monteurs gaat. Ik hoop dat @Lisa het nog een keer op pakt, maar die opmerking met die oordopjes is misschien niet zo handig. Maar ze bedoeld dat het een tijdelijke oplossing is, nogmaals ze kunnen een monteur plannen. Maar de monteur heeft ook een werkschema, helemaal met die coronacrisis. Ondanks deze overlast wens ik je een goed weekend en fijne pinksterdagen. 

Reputatie 1
Badge

Ik heb dat niet gedaan  hoor 

Ik wil alleen  dat er een oplossing komt

Reputatie 7

Ik wil alleen  dat er een oplossing komt

Terecht.

Reputatie 7
Badge +24

Is het lawaai altijd al zo geweest? Of is het de laatste tijd erger geworden?

Reputatie 6
Badge +6

@Albergen kuipers 

 

ondanks mijn flauw grapje hoop ik ook dat er iets aan gedaan kan worden. Kan me voorstellen dat zoiets heel irritant is😞

Uit het archief van mijn mailbox blijkt dat ik al op10 mei 2015 een klacht heb ingediend bij KPN betreffende deze kast.  Dennis windt zich op over het woordje "moet" in mijn vorige mail. Welnu, KPN is de eigenaar van die kast. KPN moet iets aan die kast doen, want zij zijn de enigen die aan die kast mogen sleutelen.

Ik begrijp nu dat men het probleem niet kan oplossen. Maar, dat wisten ze al voordat die kast geplaatst werd. Jouw ergenis over het moeten is maar eventjes, mijn ergenis duurt al 5 jaar.

Reputatie 1
Badge

Weer een nacht met bromde  Internet  kast 

Veel last van gehad 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo allemaal. Voor mij is het de eerste keer dat deze kast wordt nagekeken en was het dus ook de eerste keer dat ik te horen kreeg dat er al een stille ventilator in zat etc. Precies dezelfde reactie als jij hebt gekregen vijf jaar geleden, @Canel
In de reactie vanuit infrasupport/street cabinets stond ook vermeld dat er momenteel een pilot loopt bij de afdeling innovatie.
Dit heb ik nog niet eerder aan jullie gemeld omdat pilots soms enorm lang kunnen duren. Voordat een pilot werkelijkheid wordt zijn we zo een jaar verder. Ik wil jullie niet blij maken met een dode mus, maar bij deze informeer ik jullie over een pilot(?).

Hoe gaat dit nu verder. Omdat ik graag meer duidelijkheid wil geven, zal ik navraag doen naar de ontwikkelingen van deze pilot en wat wij, binnen welke termijn, kunnen verwachten betreffende dit geluidsprobleem. 
Ik speel open kaart met jullie en ben net als jullie enorm benieuwd hoe dit verder opgepakt gaat worden. Ik duim dus met jullie mee en hoop dat de pilot ons (spoedig) een oplossing brengt. 

Reputatie 7

Voor mij is het de eerste keer dat deze kast wordt nagekeken en was het dus ook de eerste keer dat ik te horen kreeg dat er al een stille ventilator in zat etc.

Hebben we het hier niet over twee kasten, de kast bij @Canel en de kast bij @Albergen kuipers?

Reputatie 1
Badge

Dat is in ieder geval  al positief  bericht  dat er aan dacht  aan wordt  besteed  want wakker liggen  is ook niet  fijn en ik wil ook niet iedekeer  zeuren  maar als je ieder keer  wakker licht is ook niet fijn 

Reputatie 7
Badge +17

@wjb Ja, dat klopt. Canel heeft het over een andere kast, maar wel hetzelfde type als het goed is. Canel geeft aan een aantal jaar geleden precies dezelfde reactie te hebben ontvangen over de kast. 
Ik heb zijn gegevens doorgezet naar de afdeling zodat zij dit kunnen bevestigen. Mocht dit overeenkomen, dan ben ik (terecht) benieuwd naar de tussentijdse ontwikkelingen of de reden waarom er tot op heden nog niets aan gedaan is. 
Het is voor mij lastig te verantwoorden waarom wij niets doen aan het probleem, terwijl dit al zo lang bekend is. Ik weet op dit moment niet wat de redenen zijn van ons om niet te tot actie te komen. 
Het is aannemelijk dat het vervangen of herontwerpen/inrichten van een kast veel risico's met zich mee brengt en dus dat dit enige tijd kan duren.
Het zou mooi zijn als ik een indicatie kan geven hoe ver (lang) we verwijderd zijn van een stille wijkkast. 

 

Bedankt in elk geval voor dit eerlijke antwoord. Ik begin weer een beetje hoop op een goede afloop te krijgen. Ik wil u hierbij verzoeken om ons regelmatig op de hoogte te brengen over de ontwikkelingen van die pilot. 

Reputatie 7
Badge +22

Bedankt in elk geval voor dit eerlijke antwoord. Ik begin weer een beetje hoop op een goede afloop te krijgen. Ik wil u hierbij verzoeken om ons regelmatig op de hoogte te brengen over de ontwikkelingen van die pilot. 

En daar ben ik het helemaal mee eens. :wink:

Reputatie 7
Badge +17

Zodra ik een update ontvang, laat ik het hier natuurlijk weten. De mail hopt nu rond binnen de organisatie. Het is een reis met meerdere tussenstops. :sweat_smile:

Reputatie 1
Badge

Nu weer veel last van de kast 

Die kast weg ik wordt  er niet goed  van om te huilen  

En leuk dat je morgen vroeg  moet werken  echt  behoorlijk zat van zo kan het niet  langer 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡