Vraag

KPN veilig geeft pop-up Malwarebytes te verwijderen na installatie

  • 14 October 2022
  • 31 reacties
  • 766 keer bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 7

Hallo @HfW als je KPN-malwarebescherming al aan hebt staan binnen je MijnKPN, is het een logische reactie van KPN Veilig, dan is het losse programma Malwarebytes ook overbodig.

En toch moet KPN veilig (F-Secure) niet die ellendige waarschuwing blijven geven.

Je moet als gebruiker gewoon Malwarebytes op jouw PC kunnen laten staan al is het alleen maar om af en toe eens een deep scan uit te kunnen voeren of te voldoen aan een verzoek van abuse om jouw PC te scannen m.b.v. Malwarebytes.

Heb weer een update gehad naar versie 19.0 en weer begint de ellende met het waarschuwen voor MalwareBytes.

Het is een tijdlang rustig geweest na de vorige discussie, maar het schijnt dat de ellende weer opnieuw begint,

Wanneer komt er nu eens een definitieve oplossing?

Helemaal mee eens, je hebt blijkbaar erg veel geduld nodig bij onze KPN. Is het nu zo moeilijk om duidelijkheid te geven?

geef aan dat KPNveilig zo goed is dat Malwarebytes overbodig is of kom met een goede oplossing om beide apps naast elkaar te gebruiken. Voorkomt een boel irritaties!

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb sinds een week een nieuwe laptop en heb daar kpn veilig en malware bytes op geïnstalleerd en ik krijg nu ook die irritante melding, die ik nog nooit eerder heb gehad. Ik ben dus ook heel benieuwd of er een oplossing voor is zodat ik die melding niet meer krijg 

Tot op heden heb ik geen oplossing  van het KPN front gezien. Ik waardeer de slogan onder je bericht @Limburg1975 , maar samen met KPN heb je een erg lange adem nodig ben ik bang voor. Ik hou evenwel hoop op duidelijkheid van ‘t lands grootste provider en druk om de zoveel dagen de melding keurig weg. Blijft irriteren, dat dan weer wel! WeWillHopeAndSee.

Deze discussie begon een jaar geleden en die goede Rutger probeert alsmaar de juiste personen binnen zijn eigen KPN iets over de kwestie te laten zeggen, maar kennelijk is dat nog niet gelukt want ik krijg nog steeds dagelijks de mededeling dat ik Malwarebytes moet verwijderen. Iets wat ik, voor de duidelijkheid, niet wil. Kom op @Rutger van KPN . Doe nog eens een poging

Helemaal mee eens @Guus1951 

Dit lijkt meer op dat kluitje in het riet!

Nee is ook een antwoord, waarom geen duidelijkheid?

 

Reageer