Beantwoord

lampjes Experia box knipperen.

  • 1 September 2020
  • 4 reacties
  • 327 keer bekeken

hallo,

 

Alle lampjes op de Experia box v9 knipperen. Reset werkt niet. Is er nog iets anders wat ik kam doen? Of kunnen jullie een nieuwe modem opsturen?

 

Met vriendelijke groet,

Paul vd meer

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 September 2020, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo, 

 

Op de Experia box v9 knipperen alle lampjes. Ik heb de stekker een paar minuten uit het stop contact gehaald en er daarna weer in gedaan maar dit helpt niet. Ook heb ik de reset knop een aantal seconden ingedrukt gehouden maar dit werkt ook niet.

Wat kan ik verder nog doen? 

 

Met vriendelijke groet,

Paul van der Meer

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Toevoeging,

 

Ik heb de voedingskabel er uit gehaald. Deze is namelijk erg heet

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7

Hoi @Paules85, welkom op het forum! Alleen maar knipperende lampjes is niet het normale gedrag. Welke kleur knipperen de lampjes? Je geeft aan dat een reset niet helpt, heb je die uitgevoerd zoals hier staat? Zo niet, mag je dat nog even proberen. Als dat niet helpt, vul dan je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan kan ik aan deze kant ook even meekijken.

 

Reputatie 7

Je hebt nog niet weer gereageerd, @Paules85. Ik zie nu ook je andere berichten, die zijn even samengevoegd met dit topic, dat de voeding erg heet wordt. Dat klinkt allemaal niet erg OK. Heb je hiervoor al verder contact gehad? Zo niet, vul je forumprofiel in en reageer hier. Dan kijk ik mee hier.