Vraag

18,10 euro prepaid beltegoed kwijt na internetstoring KPN

  • 14 September 2023
  • 10 reacties
  • 122 keer bekeken

Vorige week hadden wij een internetstoring. Na onderzoek zat de fout aan de kant van KPN. Er is helaas wel 18,10 euro van mijn prepaid tegoed aan mobiel internet afgeschreven. Ik zou dit graag teruggecrediteerd zien.

Graag een reactie

Dank en groetjes

Sonja


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @ukojik en bedankt voor je bericht!

Een internetstoring is natuurlijk nooit leuk, komen nooit gelegen en duren altijd te lang. Het wordt me alleen niet helemaal duidelijk waardoor er 18,10 euro aan beltegoed is afgeschreven; kun je dit nader toelichten?

 

Ik had pas later door, dat het internet niet werkte, maar ben wel op internet geweest. Daardoor is er gebruik gemaakt van mobiele data/internet en daardoor van mijn prepaid tegoed afgeschreven.

Ik vind dit best heel veel geld.

 

Hopelijk heeft u aan deze uitleg voldoende.

Groetjes

Sonja

 

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor de toelichting @ukojik. Zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Sorry, waar vind ik mijn forumprofiel.

 

Ik hoor graag,

 

Dank en groetjes

Sonja

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ukojik Daarvoor klik je op de link → forumprofiel ← die hierboven ook al stond.

Goedemiddag,

 

Ik heb het forumprofiel ingevuld.

 

Groetjes

Sonja

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag,

 

Ik heb het forumprofiel ingevuld.

 

Groetjes

Sonja

Dankjewel @ukojik.

Kun je me tot slot nog vertellen wanneer de storing heeft plaatsgevonden en hoe lang deze precies heeft geduurd?

Op 6 september dacht begonnen. Toen heb ik het ook gemeld. 8 september monteur gekomen en na ongeveer 2 uur storing opgelost. Zie opmerking monteur:

Opmerking monteur Kabel tussen wijkkast en centrale is defect. Omgestoken op andere kabel en diensten van klant werken weer.

Reputatie 7
Badge +12

Op 6 september dacht begonnen. Toen heb ik het ook gemeld. 8 september monteur gekomen en na ongeveer 2 uur storing opgelost. Zie opmerking monteur:

Opmerking monteur Kabel tussen wijkkast en centrale is defect. Omgestoken op andere kabel en diensten van klant werken weer.

Dankjewel voor de toelichting @ukojik!

Ik heb het beltegoed weer voor je aangevuld met het bedrag (18,10 euro) dat je kwijt was tijdens de storing. Kan zijn dat je je toestel even uit - en aan moet zetten voordat het beltegoed zichtbaar is!

Hartelijk dank.

Groetjes

Sonja