Beantwoord

1GB data gekocht via de KPN prepaid app maar geen internet

  • 9 June 2023
  • 6 reacties
  • 46 keer bekeken

12+ uur geleden voor 10€ een prepaid data bundel van 1GB gekocht en heb sindsdien geen bundel ontvangen. Heb hierdoor al mijn beltegoed opgemaakt en er staat nog steeds niets in de 'Mijn Prepaid App' over een bundel.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 June 2023, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

 

Een goed moment om over te stappen van KPN dan maar. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Smope, welkom op het forum. 

Wat vreemd dit, maar ik denk graag mee. Hoe heb je deze bundel gekocht, online via iDeal? Zo ja, heb je het referentienummer die je ziet op internetbankeren en je 06-nummer? Deze kun je in je profiel invullen. Laat het me weten wanneer je dit hebt gedaan, dan kan ik het nakijken. 

Hallo Alex, ik heb eerst mijn beltegoed opgewaardeerd en daarmee toen een bundel besteld maar nooit een bevestiging gekregen via SMS. Telefoon nummer geupdate op profiel.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie dat hier iets niet goed is gegaan, ik zie de bestelling van de bundel maar niet de activatie hiervan. Daarom heb ik de bundel alsnog voor je geactiveerd en je beltegoed hersteld. Dit zou je binnen 10 minuten moeten kunnen zien. 

Zou je dit kunnen bevestigen? 

Ja, hartstikke bedankt voor het oplossen 👍