Beantwoord

500MB en beltegoed ineens op.

  • 30 July 2021
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem.  Had een 500MB bundel gekocht en voor het einde van de maand is en mn bundel weg en een groot deel van mijn beltgoed. Waar het aan op zou moeten zijn gegaan is mij een raadsel. Ook bij mij staat er dat er maar € 1,80 verbruikt is uit het beltegoed.

Ik koop wel vaker een internetbundel. Normaal krijg je een sms als 50% verbruikt is, weer een sms als 80% verbruikt is en tenslotte één als de bundel op is met een waarschuwing dat je vanaf dat moment gaat betalen met je beltegoed. Nu geen enkele waarschuwing! Had ik die wel gehad dan had me dat een hoop beltegoed bespaart!

*admin: eigen topic voor je vraag gemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 2 August 2021, 20:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @BrTra, welkom op ons forum!
Wat balen zeg!
Ik vrees dat ik dit niet in kan zien. 
In de instellingen van je toestel kun je zien welke apps hoeveel data verbruikt hebben. Het kan soms ook voorkomen dat je de notificaties later of niet krijgt.

Inderdaad balen. Vervelend dat ik er niet op kan vertrouwen dat je tijdig een seintje van kpn krijgt als de bundel bijna op is. Maar goed om te weten.

Reputatie 7
Badge +20

Dat is het zeker, helaas is dat simpelweg technisch niet te garanderen.
Sorry voor het ongemak!