Vraag

7,50 bonustegoed niet ontvangen

  • 24 January 2021
  • 7 reacties
  • 114 keer bekeken

heb mijn beloofde 7.50 na het registreren ook niet ontvangen ???


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @petrus2021 , registreren van een KPN ID is niet genoeg.

Heb je alle drie stappen die zijn beschreven op deze pagina (klik hier)  al uitgevoerd?

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

ja ik heb deze stappen doorgelopen en gekoppeld aan dit nieuwe nummer.

die link die jij stuurt kom ik niet verder als stap 2 met mijn email invullen en versturen.

krijgt geen bevestiging mail na de ingevulde email.

misschien komt het dat ik eerder al deze bevestiging al gedaan heb bij kpn met mijn account aangemaakt bij KPN  

Reputatie 7
Badge +21

Je hebt bij stap 3 dus wel het formulier ingevuld, maar geen sms ontvangen? Kijk dan eens of jouw extra saldo wel is bijgeschreven.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

 

heb gekeken maar geen beltegoed ontvangen tot nu toe

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @petrus2021 als forumlid en KPN klant, net zoals jij, houdt het hier voor mij op.

KPN klantenservice is bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer)

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden een flink stuk lager op het scherm.

bedankt voor alle support en heb inmiddels contact opgenomen met klantenservice KPN

Zij gaan het oplossen is mijn beloofd

 

Heb het bel tegoed ontvangen nu.

Bedankt voor alle support.

is alleen jammer dat ze dit zo moeilijk moeten maken bij KPN.

Maar dit de moderne tijd en het kan waarschijnlijk niet eenvoudige met de de systemen.

Er zijn ook gewoon nog wat simpele mensen al ik die daar veel moeite mee hebben.

En het is niet alleen bij KPN maar zoals bij Ziggo en tele2 ie het een zooitje met hun systemen.

Ook als je de klantenservice belt is meestal het systeem bepaalt alles en zelfst. de telefoniste kunnen geen antwoorden geven met hun systemen die de regels bepalen en niet de mensen achter de systemen