Beantwoord

7.50 extra tegoed KPN account

  • 8 February 2020
  • 3 reacties
  • 184 keer bekeken

hallo ik heb een KPN account aangemaakt maar niet de 7.50 eu extra  tegoed gehad .

icon

Beste antwoord door RBxx 8 February 2020, 16:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dag @Sem11 heb je alle drie de stappen uitgevoerd?  (zie pagina Extra tegoed aanvragen)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend

Reputatie 7

Hoi @Sem11, welkom bij ons op het forum. Als je de stappen die Ruud noemt volgt zal het extra tegoed inderdaad toegevoegd moeten worden, wat je op een andere manier kunt opvragen dan het normale tegoed. Is het daarmee gelukt en kan je het opvragen? Als dat niet zo is kan je jouw 06-nummer en het sim-kaartnummer op je forumprofiel invullen, dan kan ik ook met je meekijken. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7

We hebben geen reactie meer van je gezien @Sem11, ik neem aan dat dat betekent dat het gelukt is met de tip van Ruud. Als dat niet zo is horen we het graag van je.