Beantwoord

Aanvraag 3in1 prepaid simkaart lukt niet.

  • 26 December 2020
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Hallo, wij hebben al enkele jaren een prepaid van Telfort, nu dus KPN. We hebben een nieuwe telefoon en het oude simkaartje past niet. Bij de aanvraag voor een 3in1 sim krijg ik de melding dat de aanvraag niet mogelijk is.Hoe kan ik nu een nieuwe sim-kaart aanvragen.. 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 26 December 2020, 14:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Wiel en Rinie, welkom op het forum

Wat vervelend dat jullie nu geen gebruik kunnen maken van jullie prepaid simkaart, ik help jullie graag verder. Een nieuwe simkaart aanvragen kan via deze website. Het is belangrijk dat er genoeg beltegoed op de simkaart staat, het aanvragen van een nieuwe simkaart kost 4,99 en het bedrag wordt met het beltegoed verrekend. Als het nog niet lukt, zouden jullie dan het 06-nummer aan jullie profiel willen toevoegen? Dan kunnen we met jullie meekijken. 

Bedankt voor deze informatie. Via deze link is het wel gelukt ( zonder de pukcode, want die vind ik niet meer, en kon ik ook niet opvragen via mijn KPN.). Ik heb in ieder geval een berichtje dat de sim-kaart wordt verstuurd.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, helemaal top dat het gelukt is!

Bedankt dat jullie het nog even laten weten :blush: