Vraag

Abonnement omzetten naar prepaid vanuit buitenland

  • 17 September 2023
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Eind mei heb ik een vraag gesteld op dit forum en ik dacht dat mijn probleem daarmee was opgelost.

Inmiddels ben ik bijna 4 maanden bezig om mijn huidige abonnement om te laten zetten naar prepaid met nummerbehoud. Ik heb het nu schriftelijk, telefonisch en per mail geprobeerd. Helaas zonder enig succes, terwijl mij tijdens 4 verschillende telefoongesprekken werd verzekerd dat het nu wel echt opgelost zou worden.

Heeft iemand een idee of er nog andere opties zijn die ik kan proberen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Mia_ misschien even langs een lokale KPN-winkel gaan?

Hi @JanD

Ik woon in de Verenigde Staten dus dat zal helaas niet gaan, maar anders zou dat inderdaad een goed idee zijn.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Mia_, wat vervelend dat jouw mobiele abonnement nog altijd geen prepaid is geworden. Het mobiele abonnement dat je bij KPN hebt, zit nog binnen contract. Je hebt de benodigde documenten om aan te tonen dat je niet meer in Nederland woonachtig bent, opgestuurd? 

Hallo @Jeroen_dB ,

Dank voor je reactie. Ik heb de benodigde documenten (bevestiging van uitschrijving met daarop mijn nieuwe adres plus opzegbrief met alle benodigde gegevens en handtekening) zowel per post als per mail opgestuurd dus daar zou het niet aan moeten liggen.Â