Beantwoord

Af en toe internet in België en Frankrijk

  • 23 September 2023
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

heb een Samsung A52S5G op weg naar Engeland geen internet in België en Frankrijk in Engeland wel na een dag en op ieder plaats opnieuw handmatig instellen provider . volgens simkaart geen roaming volgens telefoon wel staat ook op display   staat op KPN/Hi4g LTE mobiel internet . Daardoor veel informatie gemist in de musea  en maar weinig van mijn bundel kunnen gebruiken balen kan dat ook anders?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 29 September 2023, 15:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Eite, welkom hier. 

Wat balen dat het niet goed werkt. Als ik het zo begrijp heb je helemaal geen mobiel internet? Zo niet, kun je de stappen voor geen internet meer doorlopen? Werkt het daarna?

heb thuis stappen doorlopen apn stond op KPN/Hi 4g LTE Mobiel internet volgens stappenplan zou dat KPN Mobiel internet moeten zijn . er staat ook nog KPN internet als keuze mogelijkheid bij Namen toegangspunten. welke is de juiste?

Ben nog niet weer in buitenland geweest in nederland werkt internet gewoon 

Reputatie 7
Badge +20

Als je onze toestelhulp doorloopt zie je precies wat de juiste instellingen zijn voor internet. 
Werkt het dan in het buitenland niet, loop de tips door: 

Hoi @Eite, welkom hier. 

Wat balen dat het niet goed werkt. Als ik het zo begrijp heb je helemaal geen mobiel internet? Zo niet, kun je de stappen voor geen internet meer doorlopen? Werkt het daarna?

Helpt dat niet, dan horen wij graag weer van je. Dan moeten we verder zoeken. 

Reageer