Vraag

beltegoed

  • 21 September 2020
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Hoe komt het dat een beltegoed van 5.50 plotseling weg is en het niet zie in mij verbruik

Ā 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @tjagerĀ ,

Je kunt aannemen dat het saldo dan opgegaan is aan mobiel internet. Mogelijk zonder dat je dat zelf in de gaten had.Ā 

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @tjager,Ā 

Welkom op het KPN Forum! Niet fijn dat je Prepaid tegoed onverwachts is verbruikt. Wanneer je zelf niet voor ander (bel/sms)verbruik hebt gezorgd en geen internetbundel geactiveerd hebt, is de kans inderdaad groot dat, zoals @NoordzeeĀ terecht opmerkt, het tegoed is opgegaan aan dataverbruik. Mocht je willen dat ik het voor je nakijk,Ā kun je danĀ je gegevens invullen in jeĀ ForumprofielĀ en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbijĀ je 06-nummer en het simkaartnummer bij ā€œpersoonlijke opmerkingenā€ willen vermelden? Alvast bedankt.Ā 

Reputatie 6
Badge +6

Ongewenst mobiel data gebruik kan je voorkomen door mobiele gegevens via je smartphone uit te schakelen.

Je kan dan niet meer internetten via het kpn netwerk maar wel nog via bv je eigen wifi verbinding.

Ā 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat de eerdere reacties je voldoende informatie hebben gegeven. Anders hoor ik het graag!

Reageer