Beantwoord

Beltegoed dochter, op, nummer niet meer bereikbaar?

  • 14 September 2023
  • 7 reacties
  • 127 keer bekeken

Mijn dochter heeft een prepaid sim, zodat we elkaar kunnen bellen als er iets aan de hand is, soms heeft ze niet door dat ze mobiele gegevens aanheeft en is ineens haar beltegoed weg.

Maar.. dan is ze meteen nietmeer bereikbaar, dit lijkt me niet ok.

Ik heb meerdere prepaid gehad dit is alleenĀ  bij kpn? Ik vind dit echt waardeloos had net haar beltegoed opgewaardeerd, is dit een trucje om een abbonnement aan te smeren @KpnĀ ??

Ik heb zelf ook kpn en mijn vriend en andere dochters ook. Maar doorĀ  ditsoort praktijken neig ik om alles op te zeggen, zo goedkoop is het niet bij kpn.

Ā 

icon

Beste antwoord door van Ark 19 September 2023, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Gewoon beltegoed aanvullen en internetgebruik uitzetten.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @van ArkĀ ,

Als haar beltegoed op nul staat, dan hoort ze gewoon bereikbaar te zijn. Mits ze haar telefoon heeft aanstaan. En dat vraag ik me nu af. Test het eens uit als jullie bij elkaar zijn.Ā Ā 

Ja hoor telefoon staat gewoon aan, vorige keer zelfde verhaal beltegoed op; niet bereikbaar

Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Heel bijzonder dit @van Ark, de hoogte van het beltegoed is namelijk niet van invloed op de bereikbaarheid van een nummer. Of bevind je dochter zich buiten de Europese Unie? In dat geval kan het kloppen, aangezien ā€˜gebeld wordenā€™ als je in een land bent dat niet bij de EU hoort, kosten met zich meebrengt.

Als ze zich gewoon in Nederland (of de EU) bevindt, zou ze Ć©cht gewoon bereikbaar moeten zijn en moeten we dit even goed onderzoeken.Ā Kan ze door geen enkel nummer gebeld worden? Wat krijg je te horen als je haar nummer belt? Volgt er een bepaalde melding?

Zou je het mobiele nummer Ć©n het volledige simkaartnummer van je dochter willen noteren in het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met jullie mee!

Ik heb haar telefoon gereset en blijkbaar doet hij het wel, ze had waarschijnlijk zelf instellingen veranderd. Excuses; het probleem lag toch niet bij kpn.

Ā 

Reputatie 7
Badge +6

Erg sportief van je om te laten weten waar het aan gelegen heeft @van ArkĀ Is dit mysterie ook weer opgelostĀ šŸ¤—

Reputatie 7
Badge +20

Excuus aanvaard @van Ark, ik ben blij dat het opgelost isĀ šŸ˜ƒ