Beantwoord

Beltegoed opvragen op ATS7340 geeft foutmelding "Sorry, operate fail, try again later.".

  • 5 March 2022
  • 10 reacties
  • 147 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties

Als beveiligingsspecialist test ik modules zoals de ATS7320 via het 2/3G netwerk en deze werkt prima wanneer ik via *101# het beltegoed opvraag maar met de opvolger ATS7340 via het 4G netwerk krijg ik de melding  Sorry, operate fail, please try again later.…

Wat zou de oorzaak kunnen zijn ?.
Overigens de normale alarmmeldingen werken met beide modules prima en komen netjes binnen via SMS, dus moet het hem in die *101# zitten zou ik zeggen maar wellicht weet iemand het antwoord !!!.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 March 2022, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @F.K, welkom hier. 

Wat raar dit. Ik kan het zo ook niet plaatsen. Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet? Dan kunnen we meedenken. 

Beste Alex,

 

Hierbij de gevraagde screenshot.
Ik zorg er dus voor dat het alarmsysteem *101# verstuurd via de ATS7340 en dan krijg ik het onderstaande.f

 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, gaat dit wel om het nummer eindigend op 195? Want dat nummer kan ik namelijk niet vinden. Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Beste Alex,

 

Profiel is aangepast en beide nummers staan er ….422 en de …..957
De ATS7340 met prepaid ……..422 stuurt het beltegoed via commando *101# door naar …….957

bedankt alvast.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb dit niet kunnen achterhalen. Nog even als controle, als je de simkaart van de ATS in een telefoon stopt en dan via 101 commando beltegoed opvraagt, werkt het dan goed? 

Hoi Alex, Ja dat werkt.

Reputatie 7
Badge +24

Als het rechtstreek op je telefoon wel werkt heb ik eigenlijk geen idee waarom het op jouw apparaat niet werkt, dit heeft dan verder niets met ons netwerk te maken namelijk. Dus ik ben bang dat ik niet veel voor je kan betekenen. 

Ik zou proberen om dit bij Aritech of de verkoper na te vragen, ik heb hier helaas niet zo'n systeem om het te kunnen testen. 

Hoi Alex, nee dat dacht ik al.

Ik zal het eens bij onze zuster neerleggen Aritech maar ze hadden al aangegeven dat ze het ook niet wisten en dat ik alles maar moest opsturen (ats7340 incl. Sim-kaartje) zodat ze het kunnen testen.

Dat zal ik dan maar doen eens kijken wat ze kunnen vinden.

In ieder geval bedankt alvast.

 

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan, ik hoop dat ze dit snel voor je kunnen oplossen. 

Dank je, idd

Dit geldt niet alleen voor mij maar een tal van klanten waarmee dit probleem zich voordoet.

Nogmaals bedankt.