Beantwoord

Ben al klant, maar moet toch kosten betalen als ik een prepaid simkaart koop

  • 8 April 2022
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Beste KPN ,

Wij hebben al internet van KPN. Moeten wij dan toch eenmalige kosten betalen wanneer wij een mobiel sim only prepaid willen afsluiten ?  ( Maandelijks opzegbaar )




https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/?internet=nee&data=onb&lt=24


Groet , John

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 April 2022, 17:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Beste KPN ,

Wij hebben al internet van KPN. Moeten wij dan toch eenmalige kosten betalen wanneer wij een mobiel sim only prepaid willen afsluiten ?  ( Maandelijks opzegbaar )




https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/?internet=nee&data=onb&lt=24


Groet , John

Hallo @Garlickoch , je haalt 2 dingen door elkaar, wil je een prepaid mobiele sim kopen of een sim-only abo?

Bij dat laatste moet je in jouw geval €25 opstartkosten betalen, bij prepaid alleen de kosten van de kaart + de kosten van het beltegoed en prepaid kun je niet opzeggen, als je dat langer dan 9 maanden niet gebruikt vervalt de kaart met het nummer.