Bestelling nog niet ontvangen

  • 2 January 2020
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Bestelling (...) nog steeds niet ontvangen (simkaart)

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Nellion, welkom hier. 

Om welke bestelling gaat het hier? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Ik hoor graag van je. 

Het gaat om bestelnummer BASI846113.

De bestelling was op 27-12-19 onderweg en is nog niet bezorgd door PostNL

De brief bevatte ‘een simkaart met 10,- euro beltegoed voor de prijs van €4,99’. Het bedrag is betaald per i-deal via ASN-bank. Ik moest voor de registratie mijn meisjesnaam opgeven. Waarschijnlijk is het daarom fout gegaan. De brief is ook waarschijnlijk geadresseerd op deze naam. KPN heeft er meneer Leeuw van gemaakt terwijl ik een vrouw ben.

(voor PostNL misschien ook een beetje verwarrend!)

Ik zag op het forum dat er meer van deze klachten waren waarbij de brief soms heel lang onderweg was.

groet C.C. Hooijschuur-Leeuw

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Nee, dit zou daar niets mee te maken mogen hebben. Zou je ook je profiel willen invullen met het adres waarop dit is besteld? Postcode en huisnummer is voldoende.