Beantwoord

Betaalde beltegoed niet ontvangen

  • 7 July 2023
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

ik heb 06:15 betaald voor €10,00 beltegoed, Kenmerk:07-07-2023  06:15 0370703094****** en heb niet ontvangen.

Naam: KPN

Omschrijving: 2132972274****** 03707030937***** KPN opwaarderen 10 EUR 316*****

 

Bovenstaande informatie vanuit mijn bankdetails. Er ontbreken de laatste 2 cijfers ** van mijn nummer.

Gaarne oplosssing.

 

Admin: gegevens aangepast i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 July 2023, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @318 ,

 

Probeer dit eens: 

Zet je telefoon eens helemaal uit. En maak daarna opnieuw verbinding met het netwerk. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @318 ,

 

Probeer dit eens: 

Zet je telefoon eens helemaal uit. En maak daarna opnieuw verbinding met het netwerk. 

Heb je het beltegoed inmiddels ontvangen? 

Hallo Noordzee,

alle pogingen ten spijt, het werkt voor geen meter en heb nog steeds mijn beltegoed niet. Ga binnenkort een KPN winkel binnenlopen.

Reputatie 7

Hoi @318,. welkom op het forum. Aan het afschrift te zien is er inderdaad 10 euro afgeschreven, wat gek dat die dan niet is bijgeschreven.

alle pogingen ten spijt, het werkt voor geen meter en heb nog steeds mijn beltegoed niet. Ga binnenkort een KPN winkel binnenlopen.

Naar een winkel gaan is een optie, je kunt je forumprofiel ook voorzien van jouw 06-nummer en het simkaartnummer. Als je dat doet en een seintje geeft kan ik ook kijken wat ik er over kan zien.