Beantwoord

Bonustegoed met meerdere nummers

  • 27 December 2019
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

ik bestelde 4 prepaid kaarten en vroeg telefonisch na of daar per telefoon de bonus bij zou komen. Ja dus.

Net profiel aangemaakt en zie staan dat slechts 1 maal een bonus kan worden toegevoegd.

Hoe doe ik dat nu? Ik registreer andere nummers (prepaid) dan mijn eigen vaste nummer?

Moet ik per gebruiker een apart account gaat aanmaken dat ik uiteindelijk toch beheer of kun je per prepaid nummer de bonus aanvragen; dat zie ik zo 1-2-3 niet.

Mvg

Paul

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Misja20 28 December 2019, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

ik bestelde 4 prepaid kaarten en vroeg telefonisch na of daar per telefoon de bonus bij zou komen. Ja dus.

Net profiel aangemaakt en zie staan dat slechts 1 maal een bonus kan worden toegevoegd.

Hoe doe ik dat nu? Ik registreer andere nummers (prepaid) dan mijn eigen vaste nummer?

Moet ik per gebruiker een apart account gaat aanmaken dat ik uiteindelijk toch beheer of kun je per prepaid nummer de bonus aanvragen; dat zie ik zo 1-2-3 niet.

Mvg

Paul


Volgens deze link, kan je maar 1 nummer per account beheren: https://www.kpn.com/prepaid/app.htm

Je moet per nummer een nieuwe KPN ID aanmaken, en zo dus ook per simkaart de bonus beltegoed aanvragen.

Bedankt,

en jammer, ik haat al die overbodige extra accounts.

en informatie is vooraf lastig te vinden, zelfs als je belt.

Het is wat het is.

Mvg

Paul

Dat is toch ook te gek voor woorden