Beantwoord

Bundel aanvragen lukt niet, voldoende beltegoed

  • 6 July 2019
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

Badge
Goede avond ik heb hier hetzelfde probleem 43 euro beltegoed erop gezet maar geen bundel kan ik kiezen.
vanmiddag gebeld met de helpdesk maar na een half uur in de wacht verbinding weg.
normaal kon ik *142# maar lukt niet meer ook niet op de online app.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 July 2019, 13:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Rob43, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat het niet lukt om een bundel aan te vragen, en dat de verbinding dan ook nog eens wegvalt 😞 Ik kijk graag met je mee waar het probleem zit!

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en simkaartnummer (ter verificatie). En kan je ook aangeven welke bundel je wilde aanvragen? Als het invullen gelukt is ontvang ik graag een seintje, dan kan ik het een en ander uitzoeken.
Badge
Beste Susan profiel bijgewerkt en ik probeer steeds *142# zorgeloos bundel maar lukt niet.
Badge
Susan toch vandaag gelukt om zorgeloos sms bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
@Rob43, fijn om te lezen dat het alsnog gelukt is! Het had dan misschien een beetje vertraging. Veel plezier ermee!

Reageer