Beantwoord

Bundel uit tegoed betalen

  • 8 January 2020
  • 41 reacties
  • 922 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

41 reacties

Was even benieuwd of er al ontdekt is waardoor het komt.. afgelopen keer kon ik weer geen bundel aanschaffen van het beltegoed

Reputatie 7
Badge +21

@Rianne1402 er loopt inmiddels een ticket maar heb nog geen reactie ontvangen helaas.. Nog heel even geduld!

Er is vandaag een voicemail bericht bij mij ingesproken door Alcom iov KPN. Ze zijn er mee bezig geweest. Er werd me gezegd hoe ik een bundel via tegoed aan kan schaffen. De uitleg klopt helemaal want hoe het moet weet ik ook wel, maar ze noemde vervolgens de keuzes: ideal, paypal, creditcard en beltegoed. En daar gaat het mis. Ik zie echt alleen maar de eerste 3 opties en beltegoed staat er niet bij. Ze bellen helaas met een privénummer dus ik kan ze niet terugbellen. Ik hoorde een naam wat leek op Andeel of zoiets het was een mevrouw. Wellicht kun je dit bericht doorsturen? Of misschien komt er eerst nog een update voor het moet werken? En het gaat dus om de prepaid app waarin het niet kan.. ik zal straks even proberen een foto van mijn scherm te maken met een ander toestel en als bijlage van een bericht hier te plaatsen.. een gewone schermafdruk lukt niet ivm beveiligd gebied ofzoiets.  Maar ben al blij dat ze er serieus mee bezig zijn. Nu dé oplossing nog 😉

 

 

Bovenstaand de foto's uit de kpn prepaid app. Zoals je kunt zien geen optie om te betalen uit beltegoed. Inmiddels al een heel tijdje geleden kon dit dus wel. 

Ik hoor of lees wel een keer een reactie. Tot die tijd doe ik het gewoon via de mijn kpn app.

Ik ga overigens aankomende week met vakantie. Dus ze hoeven me ff niet te bellen. Ze mogen uiteraard wel verder uitzoeken hoe het zit. Een reactie mag wat mij betreft hier neergezet worden. Dan lees ik het wel een keer. Ben half augustus weer terug.

Reputatie 7
Badge +21

@Rianne1402 fijn om te lezen dat ze er mee bezig zijn! Ik ga jouw informatie doorspelen en hopelijk gaan ze dit alsnog snel weer oppakken! Voor nu in ieder geval een hele fijne vakantie!

Reputatie 2

Is er al een oplossing voor dit probleem ?

Zojuist een bundel gekocht maar kon nog steeds niet uit de te goed betalen waar ook ruim €20 op staat.

Ik kan betalen met Ideal of Paypal of Credit card of Ideal

Ja er staat 2 keer Ideal in maar niet uit beltegoed

Ik heb nu dus ook met ideal betaald.

Reputatie 6
Badge +6

Is er al een oplossing voor dit probleem ?

Zojuist een bundel gekocht maar kon nog steeds niet uit de te goed betalen waar ook ruim €20 op staat.

Ik kan betalen met Ideal of Paypal of Credit card of Ideal

Ja er staat 2 keer Ideal in maar niet uit beltegoed

Ik heb nu dus ook met ideal betaald.


Zoek via deze pagina een bundel uit: https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm en toets de daarbij horende bundel code op je toestel, dan word de bundel vanuit je beltegoed saldo betaalt.

Reputatie 2

 Bedankt maar dat werkt niet

Zojuist een proef gedaan door een onbeperkt online bundel van €8,99 te kopen waarna ik een nieuwe pagina krijg waar ik op de button ik wil een bundel kopen moet klikken

Dan scrol ik naar beneden en kies onbeperkt online €8,99

Dan moet ik 2 keer mijn mobiele nummer ingeven en kan ik kiezen tussen Ideal of Paypal of Visa/Master

Nergens zie ik uit bundel staan

Reputatie 2

Niemand de juiste oplossing ?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @schenk, ik heb geen andere oplossingen anders die hierboven worden genoemd. Volgens mij hoort het overigens ook gewoon te werken. Ik zie wel dat je op dit moment al een actieve bundel hebt tot 31-08. Zou je het daarna nog eens kunnen proberen?

Kun je ook de app eens herinstalleren?

Reputatie 6
Badge +6

 Bedankt maar dat werkt niet

Zojuist een proef gedaan door een onbeperkt online bundel van €8,99 te kopen waarna ik een nieuwe pagina krijg waar ik op de button ik wil een bundel kopen moet klikken

Dan scrol ik naar beneden en kies onbeperkt online €8,99

Dan moet ik 2 keer mijn mobiele nummer ingeven en kan ik kiezen tussen Ideal of Paypal of Visa/Master

Nergens zie ik uit bundel staan


Dan heb je het niet goed gedaan!

Als je op de link klikt die ik je heb gegeven, zie jij bij elke bundel ook een bundel code staan, die staat boven de bundel prijs vermeld, met kleine groene letters!

Als je bv de Onbeperkt online bundel wilt betalen via je beltegoed saldo, dan moet je de volgende code op je toestel intoetsen: Bel *142# daarna klik je op de groene beltoets van je telefoon en word je bundel geactiveerd en betaald uit je beltegoed saldo!

Reputatie 2

Zo simpel is het dus al heb ik het nu nog niet gedaan

Maar ook verwarrend want wat wordt bedoeld met bundelcode ? Ik dacht dat je die via een sms of zo iets toegestuurd kreeg maar het is de code die boven de prijs staat, dat verneem ik nu pas in je laatste antwoord

Je moet het woordje Bel dus ook ingeven ?

In mijn geval dus Bel *143# voor maand onbeperkt internetbundel

Het is mij nu duidelijk en de volgende keer ga ik het zo doen, dan moet het lukken :fingers_crossed::grinning:

Bedankt voor de uitleg

Reputatie 6
Badge +6

Zo simpel is het dus al heb ik het nu nog niet gedaan

Maar ook verwarrend want wat wordt bedoeld met bundelcode ? Ik dacht dat je die via een sms of zo iets toegestuurd kreeg maar het is de code die boven de prijs staat, dat verneem ik nu pas in je laatste antwoord

Je moet het woordje Bel dus ook ingeven ?

In mijn geval dus Bel *143# voor maand onbeperkt internetbundel

Het is mij nu duidelijk en de volgende keer ga ik het zo doen, dan moet het lukken :fingers_crossed::grinning:

Bedankt voor de uitleg

Zonder het woordje bel!

Dus je toetst die code in op je toestel en daarna bel je die nummer door op je groene bel toets de drukken. Dan word de bundel geactiveerd.

Eigenlijk dus op dezelfde manier als je een 06 nummer zou bellen, maar in plaats van een 06 nummer toets je die code in.