Beste KPN,
Ik heb in november voor mijn zoon 2 prepaid bundels gekocht (60min bel/sms (4 euro) en 1GB data (10 euro), via de KPN website). Maar hoewel de bundels wel als “aangeschaft” in de Prepaid app staan (en de 14 euro ook is afgeschreven van mijn betaalrekening), is het tegoed nooit bijgeschreven/opgehoogd.
Verschillende KPN medewerkers hebben dit inmiddels bevestigd. Ik heb afgelopen weken nl meerdere keren de klantenservice gebeld, en ben zelfs naar een KPN winkel gegaan, maar iedereen verwijst naar elkaar ipv het op te lossen - de laatste keer zou een andere afdeling mij terugbellen, maar die zei weer dat ik alsnog de klantenservice zelf moest hebben - dus ik ben nu wel klaar met dat bellen, en hoop dat ik op dit forum meer succes heb.
Ik wil graag dat die bundels geactiveerd worden (of wat er dan ook is misgegaan wordt gecorrigeerd), of dat die 14 euro als algemeen tegoed wordt bijgeschreven (zodat ik er nieuwe bundels van kan kopen), of dat het geld terug op mijn betaalrekening wordt gestort.
Alvast hartelijk bedankt voor een snelle reactie & oplossing!
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel