Beantwoord

De unlimited bundel is veel te traag, maar de snelle bundel werkt nu niet

  • 20 July 2022
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart gekocht en daarbij de onbeperkt internet bundel. Al snel begreep ik dat het internet zo slecht is dat het eigenlijk zinloos is om te hebben. Dus ik heb via de KPN prepaid app een nieuwe bundel aangeschaft voor 14,90€. Ik dacht dat de nieuwe bundel automatisch actief zou worden en de unlimited internet bundel dan ook zou vervallen. 
 

alleen heb ik nu nog steeds mijn unlimited bundel aan staan. Ik kan niks met mijn nieuwe bundel en ik ben 14,90€ kwijt. In de winkel zeggen ze dat ze me niet kunnen helpen en dat ik klanten service moet bellen. Ik heb klanten service gebeld (0800 0402) en daar zeggen ze dat ik naar de winkel moet. Kan iemand mij aub tenminste 14,90€ vergoeden of unlimited internet bundel deactiveren en de nieuwe bundel van 1000mb en 120min aanzetten?

icon

Beste antwoord door RBxx 20 July 2022, 16:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Amtvdk  Er kan inderdaad maar één bundel tegelijk actief zijn en de onbeperkt online bundel kan (ook door KPN) niet worden afgebroken. Als de dure (snelle) bundel nu ongebruikt verloopt, verwacht ik dat een KPN moderator die wel zal vergoeden. Zet jouw 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forum profiel. Zet de gegevens in “Persoonlijke opmerkingen”.

Een KPN moderator reageert hier vanzelf binnen een paar dagen afh. van de drukte.

Bedankt voor je reactie. 
 

Waar kan ik het simkaartnummer vinden? Medewerker in de winkel heeft het in mijn telefoon gedaan en ik heb verder niks gekregen

Reputatie 7
Badge +21

Heb je het plastic kaartje niet meer, waar de simkaart in zat? Daar staat het nummer ook op, maar anders zal je de simkaart even voorzichtig uit het toestel moeten halen.

Dat plastic kaartje, waar de simkaart uit komt, zou mee gegeven moeten zijn ivm de puk code.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Amtvdk en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en ik zie dat de community je al op weg probeert te helpen! Zoals al wordt aangegeven, heb ik het simkaartnummer nog nodig zodat ik even mee kan kijken. Zou je een seintje willen geven zodra je het simkaartnummer hebt toegevoegd aan je profiel? Alvast bedankt!