Beantwoord

Doorschakelen lukt niet meer na update Telfort Prepaid naar KPN prepaid

  • 26 March 2022
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb beide methoden al geprobeerd:

**21*nummer#   dan krijg ik de melding “Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.

*21*nummer    dan wordt de verbinding direct verbroken en is het toestel niet doorgeschakeld.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 March 2022, 18:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ruud2512, welkom op ons forum! Ik zie dat je je gegevens al in je profiel had gezet.

Een prepaidnummer kun je helaas niet laten doorschakelen.
Mocht je hier toch gebruik van willen maken kun je er voor kiezen een abonnement te nemen. Meer informatie daarover kun je vinden op mobiel.kpn.com of bij mijn telefonische collega's op 0800-0402

Bedankt voor het antwoord, is duidelijk.