Beantwoord

Dubbele bundel gekocht

  • 5 March 2022
  • 11 reacties
  • 64 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb hetzelfde probleem. 

Met wie moet ik kontakt opnemen om dit op te lossen? 

 

Annie

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van dubbele bundel gekocht

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 March 2022, 09:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Asolf, welkom op het forum. Jij hebt ook de Onbeperkt online bundel dubbel aangeschaft? Bij deze specifieke bundel weten we al van tevoren dat die tweede dan niet aangesproken gaat worden en kunnen we direct de bundel vergoeden. Zou je jouw profiel in willen vullen en mij hier in het topic een seintje willen geven? 

Hallo,

Dank voor je reaktie op mijn probleem.

Volgens mij is mijn profiel ingevuld.

Ik heb de “onbeperkt bundel” in januari een keer geprobeerd, maar blijkbaar bij vergissing automatisch verlengen aangevinkt. Ik heb geprobeerd dat uit te schakelen, maar dat is mij blijkbaar niet gelukt.

Normaal gebruik ik maandelijks de kleine databundel. Die heb ik ook de laatste maanden weer gekocht, maar de “onbeperkt databundel” werd ook van mijn saldo afgeboekt.

Dank voor de hulp en groeten

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Asolf, jouw profiel is helemaal leeg. Wellicht ben je vergeten om op "opslaan" te klikken. Zou je het nogmaals willen proberen? Dan kan ik je verder helpen. 


Mocht je er toch niet uitkomen, kun je ook contact leggen met de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402. Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Hallo,

Ik hoop dat het nu gelukt is met het profiel.

Ik had eerder iets bij "mijn KPN” ingevuld.

Reputatie 7
Badge +19

Zou je nog het mobiele nummer willen vermelden bij "Persoonlijke opmerking". Dan kan ik helemaal voor je aan de slag gaan @Asolf

Ik heb het ingevuld.

Ik hoop dat het op de goede plek staat.

Groeten

Hallo,

Zijn de gegevens nu volledig?

 

Reputatie 7
Badge +19

Excuses voor de vertraagde reactie @Asolf. De kosten voor 2x de Onbeperkt Online bundel heb ik laten bijschrijven op jouw beltegoed. Ik zie namelijk elke maand keurig de 100MB databundel. 

Hartelijk dank!

Ik heb nog een vraag. Is de automatische verlenging voor “onbeperkt online bundel” nu uitgeschakeld.

Dat blijkt met de mobiele app niet mogelijk of ik vind de betreffende "knop” niet.

Ik heb het ondertussen ook via "mijn KPN” geprobeerd, maar weet niet of het gelukt is. 

Nogmaals dank en groten.

Reputatie 7
Badge +19

Ik zie nu geen automatische bundel actief op jouw Prepaid aansluiting. Deze is dus gestopt. 

Hartelijk dank!