Beantwoord

Er is prepaid tegoed afgeschreven maar ik heb niet gebeld, hoe kan dat?

  • 3 July 2022
  • 1 reactie
  • 73 keer bekeken

hoi, ik heb een prepaid mobiel. ik heb er belminuten opgezet. ik kwam er achter dat deze belminuten op een ochtend om 0.5 uur waren afgeschreven. in de Kpn winkel zeiden ze dat ik een instelling van mijn tsl fout stond en dat het tsl gegevens had gedownload. Als dat al zo is, begrijp ik niet hoe het kan dat belminuten ineens voor het downloaden van data kunnen worden gebruikt. In de winkel  gaf men aan dat dat er geen onderscheid meer is tussen spraak en data. Ook dit is raar want men spreekt wel over een bundel. Kun je dan ook via de bundel een ander tsl bellen? Ik vind het niet uit te leggen. ik ben al zeer lang abonnee van Kpn en wil graag mijn euro 18,75 teruggestort hebben op mijn rekening. Is dit een bekend probleem? 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 6 July 2022, 12:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@Sjo10 Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je tegen onverwachte kosten bent aangelopen. 

Ik controleer graag voor je of ik kan achterhalen hoe dit zit. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken!Â