Beantwoord

Extra tegoed aanvragen lukt niet

  • 26 July 2021
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Beste,

Het aanvragen van het extra beltegoed lukt niet.

Ik heb de 3 stappen doorlopen, echter, er wordt gevraagd om het GSM nummer te koppelen; dit lukt niet, aangezien

  1. het een prepaid is, en de koppeling blijkbaar enkel en alleen voor abo geldt.
  2. het nieuwe nummer niet uit 10, maar uit 11 cijfers bestaat. Indien ik de 11 cijfers ingeef, krijg ik een foutmelding. Indien ik 10 cijfers ingeef (zoals vermeld op het kaartje waar de SIM in zat, dan krijg ik een verificatiecode, welke ik invoer, en daarna weer een foutmelding krijg.

Kortom, het lukt niet.

Graag een oplossing voor dit probleem.

Bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Rob

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 28 July 2021, 12:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Beste,

Het aanvragen van het extra beltegoed lukt niet.

Ik heb de 3 stappen doorlopen, echter, er wordt gevraagd om het GSM nummer te koppelen; dit lukt niet, aangezien

  1. het een prepaid is, en de koppeling blijkbaar enkel en alleen voor abo geldt.
  2. het nieuwe nummer niet uit 10, maar uit 11 cijfers bestaat. Indien ik de 11 cijfers ingeef, krijg ik een foutmelding. Indien ik 10 cijfers ingeef (zoals vermeld op het kaartje waar de SIM in zat, dan krijg ik een verificatiecode, welke ik invoer, en daarna weer een foutmelding krijg.

Kortom, het lukt niet.

Graag een oplossing voor dit probleem.

Bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Rob


Welke prepaid simkaart heb je dan bij kpn gekocht dat je 11 cijfers hebt?

Reputatie 7

Hoi @RNey, welkom op het forum. Net als Misja ben ik ook erg benieuwd wat soort prepaid je hebt als het nummer 11 cijfers heeft. Is het een 06-nummer of iets anders? En wat lukt er precies niet bij het koppelen aan MijnKPN? Zowel abonnementen als prepaid kunnen daar aan gekoppeld worden, dat het niet mogelijk zou zijn klopt niet. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?