Beantwoord

extra tegoed prepaid nummer koppelen aan KPN ID

  • 13 March 2022
  • 4 reacties
  • 211 keer bekeken

Ik wou extra tegoed aanvragen. Maar als ik mijn prepaid nummer wil koppelen aan KPN ID en op ‘producten toevoegen’ klik, verschijnt er ‘welk abonnement (mobiel of thuis) wilt u koppelen?’

Ik wil helemaal geen abonnement koppelen, maar een prepaid nummer. Heb al van alles geprobeerd, maar kan dat nergens vinden.

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 March 2022, 14:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @klimhortensia ,

Je kiest in MijnKPN voor Produkten → Prepaid

Hieronder de volledige procedure: 

 

Je krijgt een gewoon beltegoed van 2,50 en een extra beltegoed van 7,50.

Voor het aanvragen van extra beltegoed moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

 

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Dat doe je in Mijn KPN, via Producten en dan toevoegen:

 https://mijn.kpn.com/#/producten

 

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

Stap 3 is wat lastig te vinden. Je kiest in MijnKPN voor Produkten → Prepaid

Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier (klik op hier)

Zie de muisaanwijzer in het plaatje (het handje), die staat op hier

Beste Noordzee,

Dank voor je reactie. Het probleem zit aan het begin van de procedure. Ik kies in MijnKPN voor Producten, maar bij mij verschijnen dan geen opties (waaronder prepaid), maar alleen product toevoegen en dan abonnementen koppelen. Dus waar zit dan een aanmelding van een prepaid product?

Gr. klimhortensia

Reputatie 7
Badge +28

Gebruik je de mijn KPN app? 
Onderin staat in kleine blauwe letters :Abonnement toevoegen. En dan kun je een 06-nummer toevoegen. 

In de internetversie gewoon op producten klikken en dan toevoegen.

(Welk abonnement wilt u koppelen? Mobiel)

Je kunt het betreffende prepaid-06-nummer dan gewoon koppelen, ook al staat de app op een andere telefoon. Je koppelt deze dan met een sms-verificatie die je op de andere toestel binnenkrijgt.

Ik heb hetzelfde probleem. Al vanalles geprobeerd maar krijg het niet gekoppeld, Het woordje ‘hier’ waar ik op moet klikken zie ik ook nergens. 

Niet in de app en ook niet online.