Beantwoord

Gebelde minuten komen niet overeen met het tegoed in de app

  • 5 March 2024
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Na een gesprek met lange wachttijden keek ik even in de app hoeveel belminuten ik nog had. Dit bleken er nog 13 te zijn. Geen probleem dus. Mijn verbazing was daarom groot toen ik een paar uur later een sms kreeg met de melding dat ik kosten had gemaakt wegens overschrijding van mijn beltegoed. Het is een klein bedrag, maar geeft mij te denken. Worden de belminuten wellicht niet direct in de app weergegeven

 

icon

Beste antwoord door N.N. 7 March 2024, 11:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Hemaij. 

Het klopt dat de verwerking even kan duren. Ik ben wel benieuwd hoe het bij jou ging. Jij hebt een prepaid nummer als ik het goed zie, had je een bundel? En ging het daarna uit je beltegoed? 

Verbeter me vooral als ik het verkeerd zeg. 

Het betreft een abonnement met 150 belminuten. Om 10.00 kijk ik op de app hoeveel belminuten ik nog had en ik had er 137 verbruikt, dus nog 13 over. Om 12.00 krijg ik een sms met de vermelding dat ik mijn beltegoed had overschreden en kosten had gemaakt.

Het betreft een abonnement met 150 belminuten. Om 10.00 kijk ik op de app hoeveel belminuten ik nog had en ik had er 137 verbruikt, dus nog 13 over. Om 12.00 krijg ik een sms met de vermelding dat ik mijn beltegoed had overschreden en kosten had gemaakt.

Er wordt ook niet real-time gesynchroniseerd @Hemaij , zelf zit ik bij Symyo (KPN) met een abo en wordt er ook maar een paar keer per dagfgesynchroniseerd, dus het verbruik op de app loopt altijd achter met de werkelijkheid.

Jammer, maar het is blijkbaar niet anders.

 

Reageer