Beantwoord

Geen beltoon als ik gebeld wordt met mobiel

  • 7 July 2022
  • 7 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik kan wel bellen, whatsapp, mailen en internetten.

Gebeld worden is het probleem, ik hoor geen beltoon, wel trillen. Men kon wel de voicemail inspreken, die ik intussen heb uitgezet maar dat levert ook niets op.

Het probleem is op Karpathos ontstaan.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

icon

Beste antwoord door GeSp 7 July 2022, 14:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Op vakantie in Griekenland kreeg ik opeens geen ringtone, wel de trilfunctie. De eerste dagen deed alles het normaal. Trillen bij belsignaal en trillen bij geluid uit staan beiden op Groen.

Intussen Voicemail ook uitgezet, zonder resultaat. Op mijn scherm zie ik dat dat ik gebeld word en heb dan wel verbinding.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Het is of trillen of geluid.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Karpaphone 

 

Toestel al een keer herstart?

Krijg je nog wel geluid bij handsfree bellen?

Als het geluid het dan ook niet doet is waarschijnlijk die speaker kapot.

Anders zou het ook iets kunnen zijn wat je op onderstaande manier per ongeluk hebt geactiveerd, om dat weer uit te zetten moet ik op mijn toestel kort op de volumeknop drukken om daar het belgeluid weer aan te zetten.

 

@JanDOp mijn laatste 2 toestellen kon/kan ik ook beide aan hebben staan en dat werkt ook beide, het is  afhankelijk van het toestel of dat ondersteund wordt.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Karpaphone! Vervelend dat je hierdoor slecht bereikbaar bent. 

Ik wil je aanraden eerst de telefonie instellingen opnieuw door te lopen. Het kan zijn dat het nodig is instellingen te wijzigen. Geef ook aan of je gebruik maakt van Wifi bellen. En of het verschil maakt of dit aan uit staat. 

Als dat geen verbetering geeft start dan je toestel opnieuw op. Zet die helemaal uit en daarna weer aan.

 

Mocht je daarna nog steeds niet bereikbaar zijn vul dan je profiel in. Laat daarbij weten wat je mobiele nummer is en ook wat je simkaartnummer is. Dan helpen we je hier verder. 🙂

Reputatie 7
Badge +20

We hebben geen reactie meer van je gezien @Karpaphone, is het inmiddels gelukt om je toestel zo in te stellen dat hij ook weer geluid maakt als je gebeld wordt?

Ja, alles weer als van ouds.

Zonder dat ik het wist stond ‘stil’ aan.

Reputatie 7
Badge +20

Ah helemaal top, fijn dat je de boosdoener gevonden hebt!