Beantwoord

Geen gratis beltegoed ontvangen?

  • 8 februari 2019
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Vandaag n nieuwe simkaart voor mijn vader gekocht met 10 euro gratis beltegoed. Helaas is de 7,50 niet bij geschreven, ik heb me vanmiddag geregistreerd, de app geinstalleerd, maar ik heb geen sms ontvangen en wel al op *107# gekeken. Wat kan ik nu nog doen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 februari 2019, 11:53

Goedemorgen Joboke, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je het hele stappenplan voor de registratie bent doorgelopen en het nummer gekoppeld is in MijnKPN, moet het wel bijgeschreven worden. Ik kijk graag mee waar het tegoed gebleven is! Wil je het 06-nummer toevoegen aan jouw Forum profiel zodat ik het een en ander kan nakijken?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Joboke, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je het hele stappenplan voor de registratie bent doorgelopen en het nummer gekoppeld is in MijnKPN, moet het wel bijgeschreven worden. Ik kijk graag mee waar het tegoed gebleven is! Wil je het 06-nummer toevoegen aan jouw Forum profiel zodat ik het een en ander kan nakijken?
Reputatie 7
Badge +20
@Joboke, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij nodig hebt?

Reageer