Beantwoord

Geen internet met KPN prepaid in Oostenrijk

  • 19 February 2022
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Goede avond, ik heb altijd via WiFi mijn telefoon gebruikt met af en toe bellen of sms-en. Nu ben ik in Oostenrijk en wil de Corona app gebruiken op mijn mobiel, hiervoor een bundel gekocht en opgewaardeerd. Maar werkt niet,ik denk een blokkade van roaming of internet.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 19 February 2022, 21:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ai @Bozemuis, geen fijn moment om er achter te komen dat je internet het af laat weten :slight_frown:

Maakt je toestel wel verbinding met een Oostenrijks netwerk waardoor je wel kunt bellen en sms’en? Of gaat dat ook niet? 

Zijn er anderen in je reisgezelschap die wel kunnen internetten en zo ja, ben je verbonden met hetzelfde netwerk of maken ze gebruik van een andere provider? Als je gebruik maken van een andere provider, zou jij die dan handmatig willen selecteren?

Als dat geen verschil maakt, zou je dan je toestel eens willen herstarten?

Mocht dit allemaal geen verschil maken, dan kijken we uiteraard graag even met je mee! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer én het simkaartnummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!