Beantwoord

Geen internet na aanschaf Onbeperkt Online bundel

  • 27 May 2023
  • 6 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem.

Vanmiddag de onbeperkt online promotie bundel gekocht. Maar geen internet..…

Net via het stappenplan allerlei instellingen gedaan en opnieuw opgestart, maar nog steeds niks.

Heeft iemand een idee wat er dan nog aan de hand is?

Admin: afgesplitst van originele topic

icon

Beste antwoord door Internetleek79 1 June 2023, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Internetleek79 . Welkom op het forum.

Is dit issue ondertussen opgelost?

Nee helaas niet.....al 2x gebeld met kpn. Maar ze weten niet waarom het niet werkt.

Reputatie 7
Badge +21

Heb je helemaal geen internet, ook niet heel langzaam?

De onbeperkt online bundel biedt een (heel) lage snelheid tót 128 Kbit/s. Dat is voldoende voor eenvoudig datagebruik maar het lijkt soms op geen internet 😥.

bron: https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

Ik heb echt niks…

Kan zelfs geen whatasappje verzenden. Pagina's willen niet laden. Geen buienradar oid.

Krijg meteen in beeld dat ik geen verbinding heb

Ik heb deze simpele bundel genomen omdat ik normaal alles gewoon via Wi-Fi doe en het prima vind buitenshuis geen internet te hebben, maar nu heb ik vrijdag een speurtocht van de school van mijn dochter waar ik internet bij nodig heb..…

Ondertussen wel een beetje spijt van deze bundel

Bleek een nieuwe simkaart nodig te hebben, stonden dingen in mijn gegevens bij kpn fout en een extra boost vanuit de kpn winkel.....nu doet alles het weer. Maar ze is een uur met mijn telefoon bezig geweest.