Beantwoord

Geen verbinding met KPN Prepaid in Litouwen

  • 13 August 2019
  • 5 reacties
  • 166 keer bekeken

Vanuit Polen aankomend in Litouwen kon ik ineens niet meer sms-en versturen of ontvangen, noch bellen (inkomend en uitgaan). Bij een telia-belwinkel in vilnius vertelde men mij dat het probleem bij mijn aanbieder ligt - dus kpn.
Onlangs nam kpn telfort over waarvan ik al jaren prepaid-beltegoeden kocht.

Precies hetzelfde gedonder had ik ca 2 - 2,5 jaren geleden. in nederland alles goed maar toen ik in een der baltische landen aankwam kon ik direct niets meer. dus meldde ik me bij telfort. daar wist men door iets met instellingen te doen (aan telfort-zijde), dat ik in estland, letland en litouwen weer normaal met mijn mobile aan het werk kon. het probleem lag dus bij telfort.
aan mijn mobiel en diens instellingen lag het in het geheel niet. dus, dat is ruim 2 jaar goed gegaan. en blijkbaar nu kpn telfort heeft overgenomen zit ik met hetzelfde. ik ben totaal onthand. met mijn mobiel kan ik normaliter dus niet internetten ed. ik houd het simpel! bellen gaat dus ook niet. de oplossing moet dan blijkbaar via dit forum komen (ik ben onbereikbaar) - ook voor mijn klanten hier in litouwen, letland en estland). aan verzoeken voldoen zoals ' u kunt ons bellen op ....') gaat dus niet.

ik hoop dat e.e.a. heel vlug kan worden rechtgetrokken.

MVG

zeelander.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Zeelander 13 August 2019, 21:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Zeelander Dat is inderdaad bijzonder vervelend en niet wenselijk. Ik kijk graag met je mee, maar dan heb ik wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van je mobiele nummer en je simkaartnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Dag Bart,
een uur geleden merkte ik dat ik weer binnen Litouwen kan bellen en ook naar Nederland. Ik heb niet aan mijn instellingen gezeten. Vreemde zaak.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Zeelander Dat is heel fijn om te lezen. En vreemd is het zeker: ik durf je niet te zeggen waar dat aan gelegen heeft. Wellicht simpelweg aan het bereik ter plekke.
Dag Bart, intussen ben ik vanuit Nederland gebeld, zonder problemen. Ook ontving ik sms-en zonder problemen uit Litouwen en Letland. Ik heb geprobeerd mijn kpn forum profiel aan te vullen met de door jou gevraagde info. Dat ga ik nog eens weer proberen. Tot dusver lukte dat niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Zeelander Heel fijn om te horen dat alles gelukkig weer goed werkt. Vul je gegevens gerust in, ik kijk graag mee. Ik weet niet zeker of ik nog iets kan herleiden, maar kijken kan geen kwaad.

Reageer