Vraag

Geen verificatiecode ontvangen

  • 10 June 2020
  • 6 reacties
  • 374 keer bekeken

Ik heb KPN mobiel met prepaid. Na 06 nr. intoetsen ontvang ik geen verificatiecode via SMS. Wat moet ik doen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


6 reacties

Hoi, dat is vreemd. Waarvan moet een verificatiecode komen? Welke dienst? ING, Whatsapp, DigiD, anders?

Kun je wel nog bellen met je nummer?

Nee ik moet pre paid opwarderen maar als ik de app opstart moet ik mijn nummer intoetsen maar krijg dan geen sms

Dus ik bel 1244 en probeer op te waarderen via een 8 en krijg de melding dat ik succesvol ben aangemeld en de bank gegegevens moeten gecontroleerd worden.

Dit kan max. 5 werkdagen duren…… maar ik zit nu al meer dan een maand te wachten!!

En net even geprobeerd en ja ik kan dat nummer wel bellen en gewoon opnemen.

 

Ik bedoelde eigenlijk andersom…. of je vanaf die 06 een belverbinding tot stand kunt brengen.

Je wilt je dus aanmelden voor “sms opwaarderen via de bank” begrijp ik?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Fantoom57 Ik zie dat Peter je al flink heeft geholpen. Je hebt het over opwaarderen via sms, zoals dat hier beschreven wordt? En als je alle stappen op de website doorloopt, lukt het dan wel? 

Reageer