Beantwoord

Gratis beltegoed niet ontvangen.

  • 2 April 2021
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Ik heb voor mijn vader een prepaid kaart aangeschaft en het nummer geregistreerd. Helaas hebben we het extra beltegoed niet ontvangen. Ik heb het gechecked op de KPN site bij het beltegoed.

xxxx

 

mvg

 

Evert

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 April 2021, 20:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Evert69 ,

Het eerste gedeelte van je gratis tegoed (€2,50) staat direct op je simkaart. Het tweede gedeelte (€ 7,50) vraag je eenvoudig aan via MijnKPN.

Er zijn drie stappen die zijn beschreven op deze pagina (klik hier) ?

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

 

 

Hoe zie ik het extra tegoed terug?

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.