Beantwoord

Ik heb 7,5 euro bonustegoed niet ontvangen

  • 28 October 2021
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

Dag, bij stap drie om 7,5 euro als bonus te ontvangen gaat het mis. Ik weet niet wat ik moet doen

 

Kan iemand helpen? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 October 2021, 21:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Laserish ,

Stap 3 is inderdaad wat lastig. 

 

Hieronder de hele procedure. 

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

 

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Dat doe je in Mijn KPN, via Producten en dan toevoegen:

 https://mijn.kpn.com/#/producten

 

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

 

Stap 3 is wat lastig te vinden. Je kiest in MijnKPN voor Produkten → Prepaid

Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier (klik op hier)

Zie de muisaanwijzer in het plaatje (het handje), die staat op hier