Wi zijn met 2 oude prepaid mobiele telefoons van Telfort door KPN naar KPN overgezet:
In een e-mailbericht van 21-09-2017 van Telfort staat:
“Als u eens in de 6 maanden belt, sms't, een bundel koopt of opwaardeert blijft uw prepaidkaart actief. Op dit moment heeft u dit al bijna 6 maanden niet meer gedaan. Wanneer uw prepaidkaart 6 maanden niet wordt gebruikt, zullen wij het nummer blokkeren.
Voorkom blokkering
Wilt u het nummer 06XXXXXXXX behouden? Voorkom dan blokkering door binnen 3 dagen te bellen of een sms'je te versturen. Op die manier blijft uw prepaidkaart actief. U kunt ook een bundel kopen of uw beltegoed opwaarderen. Kijk voor alle opwaardeermogelijkheden op telfort.nl/opwaarderen.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Staat uw vraag er toch niet tussen? U kunt ook uw vraag stellen op het forum. Onze collega's en enthousiaste Telfortklanten helpen u daar graag verder.
Met vriendelijke groet,
Telfort Klantenservice”
Echter, ik heb sindsdien altijd netjes eens in de 6 maanden gesms't en kon daarna altijd sms-en, gebeld worden en bellen. Nu kan ik echter niet meer bellen, omdat het bellen blijkbaar geblokkeerd is. Volgens bovenstaande berichtgeving klopt dat m.i. niet. Hoe kan dit?
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel