Vraag

Internet bundel van € 8, 99 is dubbel van mijn pre paid saldo afgeschreven

  • 29 August 2020
  • 9 reacties
  • 91 keer bekeken

Internet bundel van € 8, 99 is dubbel van mijn pre paid tegoed  af geschreven.

Ik kan maar 1 bundel gebruiken, is er een oplossing? Ik hoor het graag


9 reacties

Er is 2 keer €8.99 van mijn beltegoed ingehouden. Wat nu te doen?

Goedemiddag,

 

ik heb gisteren een internetbundel gekocht

daarna dacht ik deze te activeren, maar toen bleek het bedrag van mijn prepaid tegoed te zijn afgeschreven, dus nu heb ik twee bundels voor de maand september

 

Hoe nu?

Ik heb precies hetzelfde...en idd hoe nu. Ik hoop dat een medewerker het ook leest Henk. Zo ben je snel door je beltegoed heen.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Bob1862, welkom op het forum. Wat vervelend om te horen dat jouw bundel dubbel is afgeschreven. Ik zou graag met je mee willen kijken.

Zou je voor mij jouw prepaid nummer aan jouw profiel willen toevoegen? dan kan ik met je mee kijken.:grin:

 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @HenkRe, welkom op het forum.

Ook voor jouw geld de vraag of je jouw prepaid nummer aan jouw profiel zou willen toevoegen. Dan kan ik kijken wat er precies is mis is gegaan.

Als je nog andere vragen hebt, help ik je daar ook graag mee. 

 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Bob1862 en @HenkRe. Ik zou jullie beiden graag willen helpen, echter heb ik niks meer van jullie gehoord. Is het inmiddels misschien al opgelost?

Goedemorgen, ik heb vorige week dinsdag telefonisch een medewerker van KPN gesproken, hij gaf aan dat dit niet te verhelpen was. Ik vind het wel heel eigenaardig, ik dacht een zojuist gekochte bundel te activeren terwijl bleek dat ik een tweede bundel voor dezelfde periode had gekocht ten koste van mijn prepaid beltegoed. Ik heb zo'n 30 jaar in de IT gewerkt, ik zou in zulke omstandigheden een vraag inbouwen ‘'dubbele bundel, weet u dit zeker? Ik zal kijken hoe ik het 06 nr aan mijn profiel kan toevoegen...

Ik zag dat mijn 06 nr al bij mijn profiel staat….

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @HenkRe

Wat vervelend dat je de bundel twee keer hebt aangevraagd. Gelukkig is er wel opheldering. Het toevoegen van een melding is een goede tip! ik ga kijken of ik daar iets mee kan.

 

Reageer