Beantwoord

Internet uitzetten prepaid

  • 19 July 2020
  • 7 reacties
  • 241 keer bekeken

Hoi, ik heb voor m’n kindje een horloge gekocht waar een simkaart in kan. Alles werkt, alleen blijft internet ook aanstaan. Willen jullie deze uitzetten? Heb geen internet nodig op deze kaart

icon

Beste antwoord door Susan_ 26 July 2020, 13:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Biape , plaats de sim in een mobiel, zet internet uit en plaats de sim weer terug.

 

Dat werkt niet, want dan staat internet op de telefoon inderdaad uit, maar niet op het kaartje.

Reputatie 6
Badge +6

Dat kan inderdaad alleen een KPN Moderator volledig voor je uitzetten. Je kan alvast hier bij je profiel, onder ‘prive opmerkingen’  je mobiele nummer en simkaart nummer toevoegen. Dan kan een moderator snel met je mee kijken wanneer het word opgepakt.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Biape, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik kijk graag even met je mee of ik in de instellingen wat kan aanpassen zodat internet op je prepaid kaartje is uitgeschakeld. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en simkaartnummer (ter verificatie) bij persoonlijke opmerkingen? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan ga ik voor je kijken. 

Zonder internetbundel is er inderdaad 64 Kb/s internet. Dat is supertraag.

Met extra bundel is het sneller: 128 Kb/s of 20 Mb/s afh. v.d. extra bundel.

Ik denk dat dat horloge júist internet nodig heeft. Alleen een bel/sms verbinding lijkt me onzinnig op een horloge.

Reputatie 7
Badge +21

@Biape ik heb helaas niks meer van je gehoord. Kan je aangeven of ik nog even naar de APN instellingen moet kijken voor dit horloge?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.  Anders weet je ons te vinden!