Beantwoord

Internet werkt niet of heel erg traag met een unlimited bundel

  • 8 July 2023
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag een unlimited internet bundel gehaald plus 30 min bellen van kpn maar als ik de data aanzet voor apps werkt het heel erg traag of gwn helemaal niet wat kan ik hier aan doen

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 July 2023, 07:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Op de achtergrond draaien er overbodige apps,die moet je uitschakelen/gedwongen stoppen of verwijderen.

Persoonlijk zou ik het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen, en daarna alle overbodige apps van de fabrikant verwijderen en eigen gebruikte apps installeren.

Niet leuk om te doen en het kost wat tijd maar soms is het nodig anders ben je eindeloos met je instellingen bezig.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Roetga ,

Je bent de zoveelste in een hele lange rij klanten die dit overkomt. 
 

Ik begrijp dat je een Onbeperkt Online bundel hebt gekocht. Je hebt alleen het idee dat deze niet werkt. Waarschijnlijk werkt de bundel wel. Maar omdat de snelheid zo beperkt is, is het niet zo snel als je had gehoopt. De maximum download snelheid van de Onbeperkt Online bundel is namelijk 128 Kbit/s. De daadwerkelijk snelheid hangt af van de verbinding op jouw locatie. Deze snelheid is vaak voldoende om een Whatsapp berichtje te ontvangen en versturen. Maar Facebook, YouTube of gewoon internetten is vrijwel niet mogelijk met deze bundel.

Het is helaas niet mogelijk om deze bundel om te zetten naar een andere bundel. Er kan namelijk maar één bundel per keer actief zijn. Je zult dus moeten wachten tot de bundel is verlopen. Daarna kan je een andere bundel aanschaffen.