Beantwoord

Kan ik een prepaid nummer overzetten naar esim?

  • 13 March 2024
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Wanneer is het mogelijk om een kpn prepaid kaart overzetten naar Esim. Lees dat bij verschillende andere providers ditt al wel mogelijk is. Klopt het dat je van een kpn abbenoment wel terug kunt naar een prepaidkaart met esim? Want dan zou het toch ook gewoon mogelijk moeten zijn van prepaid naar Esim. Lees in verschillende forums dat via abbenoment naar prepaid Esim wel zou moeten kunnen. Ik woon in Belgie maar wil mijn Nederlandse nummer eigenlijk ook niet kwijt en voor mij praktischer  dat de kpn simkaart op Esim wordt gezet.

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 13 March 2024, 23:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Fiepke 

Welkom op het forum van KPN.

Helaas is dat niet mogelijk bij KPN, je kunt je huidige Prepaid aansluiting niet overzetten van een fysieke simkaart naar een e-sim.
Wanneer KPN dat wel mogelijk gaat maken, is op dit moment nog helemaal niet bekend.

Bij Simyo en Vodafone kun je al wel een prepaid aansluiting nemen met een e-sim.
Odido ondersteund net zoals KPN nog niet de e-sim voor Prepaid aansluitingen.
De budget providers (zoals Ben, Simpel, Hollandsnieuwe) ondersteunen de e-sim nog helemaal niet in Nederland.

Dus je zult het moeten doen met je huidige fysieke prepaid simkaart van KPN.

 

Reputatie 7
Badge +10

Het staat ook op de website van KPN.

Bij welke abonnementen kan ik e-sim gebruiken?

Bij alle mobiele abonnementen van KPN, zowel mét toestel als Sim Only zolang het toestel geschikt is voor e-sim.
Het is niet mogelijk bij data-only abonnementen of prepaid.

Reageer