Beantwoord

Kan ik MB's delen van mijn zakelijke abonnement naar het privé abonnement van mijn vrouw?

  • 23 September 2020
  • 5 reacties
  • 550 keer bekeken

Beste KPN,

kan ik tevens MB's delen van mijn zakelijke abonnement naar het privé abonnement van mijn vrouw? (Mits geregistreerd op hetzelfde adres)

 

Groet,

 

J.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 September 2020, 16:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Makina, welkom op het forum. 

Dit verschilt per zakelijk abonnement. De kleinzakelijke versies kunnen wel, MKB en grootzakelijk  weer niet. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook de 2 telefoonnummer noteren. 

Reputatie 7
Badge +24

Makina, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Reputatie 7
Badge +24

Hoort natuurlijk niet. Is eigenlijk een vorm van belastingonduiking. Iets zakelijk aanschaffen en dat privé gebruiken.

Reputatie 7
Badge +24

Hoort natuurlijk niet. Is eigenlijk een vorm van belastingonduiking. Iets zakelijk aanschaffen en dat privé gebruiken.

Ik vraag het me trouwens af. Er zijn veel bedrijven die een mobiel abonnement aan medewerkers geven die ze ook privé mogen gebruiken, daar zal vast een limiet aan gekoppeld zijn. Wij hebben de regel wel dat kleinzakelijke mobiele abonnementen ook onder de voordelen van Compleet/Hussel vallen waarmee Mb's gedeeld kunnen worden. 

Reputatie 7
Badge +24

Hoort natuurlijk niet. Is eigenlijk een vorm van belastingonduiking. Iets zakelijk aanschaffen en dat privé gebruiken.

Ik vraag het me trouwens af. Er zijn veel bedrijven die een mobiel abonnement aan medewerkers geven die ze ook privé mogen gebruiken ...

En daar heb ik altijd al mn vraagtekens bij gehad. Maar misschien zullen er wel richtlijnen voor zijn ofzo.

Maar als kleine ondernemer zakelijk een abonnement met grote data bundel aanschaffen, helemaal boeken als zakelijke kosten, maar ondertussen deze privé uitdelen aan vrouw en kinderen, dat is gewoon een beetje fout. Volgens mij.