Beantwoord

Kan niet opwaarderen

  • 5 May 2020
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

op internet 10 euro beltegoed gekocht en kan niet opwaarderen  eerst bekend zijn bij kpn 

ik ben wel ingelogd   ik hoor het graag wat ik verkeerd doet

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 May 2020, 19:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Beste @honing 

Allereerst wil ik je vragen om je profiel zoveel mogelijk met relevante gegevens aan te vullen zodat KPN medewerkers jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Door drukte op het forum, kan het enkele dagen duren voor een medewerker antwoord kan geven op je vraag. Ondertussen proberen wij als leden van het forum, te kijken of we iets voor je kunnen doen.

Als wachten geen optie voor je is, kan je ook bellen met 0800-0402 of chatten. Hiervoor stuur ik je vast een link.

https://www.kpn.com/service.htm

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Honing, welkom op het forum! Vervelend dat het opwaarderen niet lukt. Kun je aangeven waar je beltegoed hebt gekocht, en precies beschrijven wat je doet en waar om dit te gebruiken.

 

Alvast voor de toekomst, de makkelijkste manier om je prepaid kaart op te waarderen is om dat rechtstreeks via onze website te doen.