Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
A
Ik heb een gmail adres opgegeven geen @kpn-fon adres
Omdat ik het niet vertrouwde heb ik het gedeactiveerd
Kwam wel mail van FON op gmail adres binnen
Zelfs een link om paswoord die ik was vergeten te activeren.
Maar omdat in KPN site stond dat @kpn-fon.nl adres stond vertrouwde ik het niet.
Omdat ik het niet vertrouwde heb ik het gedeactiveerd
Kwam wel mail van FON op gmail adres binnen
Zelfs een link om paswoord die ik was vergeten te activeren.
Maar omdat in KPN site stond dat @kpn-fon.nl adres stond vertrouwde ik het niet.
A
Even afwachten wat een moderator daarvan kan zeggen.
Hoi, hier ben ik dan. 🙋🏼
Op basis van het plaatje hierboven kan ik dit niet met zekerheid zeggen, ik zie het webadres niet namelijk. Niets mee doen als je het niet vertrouwt. Inloggen op FON kun je gewoon doen op de normale manier.
Weet je zo voldoende?
Hie kan je naar de site
van fon
Deze site
Dat is de correcte website, die mag je dus gewoon vertrouwen. Als je via ons inlogt hoor je inderdaad het @kpn-fon.nl adres te gebruiken die je hebt aangemaakt. Hier betaal overigens niets voor en hoort bij je pakket.
A
Dan zal je Fon moeten inschakelen. Als je zelf niet een stukje deelt kan je het ook niet gratis gebruiken. Voor wat hoort wat.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.