Beantwoord

KPN Prepaid probleem

  • 15 February 2024
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Mijn KPN Prepaid Simkaart is reeds gestolen in het buitenland. De eerste klantenservice medewerker kon mij helpen om een nieuwe kaart aan te vragen, echter gaat er ergens iets mis binnen KPN waardoor de simkaart niet geleverd word. 2 andere werknemers claimen ineens niets te kunnen zien betreffende Prepaid in hun systeem waar de vorige collega dat wel kon. De laatste 2 werknemers adviseren mij naar de winkel te gaan waar ik niet de mogelijkheid toe heb en de werknemers van de winkel mij niet kunnen helpen als ik niet zelf in persoon aanwezig ben.

 

Dus hoe kan dit probleem opgelost worden? Ik heb ondertussen enorme onkosten moeten maken door vanuit het buitenland naar KPN te bellen om vervolgens verkeerd geadviseerd te worden en zonder oplossing de deur uit gestuurd te worden.

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 17 February 2024, 14:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Mark_P 

Welkom op het forum van KPN.

Als eerst vervelend dat jouw KPN Prepaid simkaart in het buitenland is gestolen, dat is vanzelfsprekend nooit fijn om mee geconfronteerd te worden.

Ook dat je tegenstrijdige verhalen te horen krijgt, van medewerkers van de klantenservice, maakt het probleem er niet beter door, ook omdat bellen met de klantenservice vanuit het buitenland kosten met zich meebrengt.

Een vervangende Prepaid simkaart zal altijd naar je woonadres in Nederland worden gestuurd, en dus niet naar je verblijfplaats in het buitenland.
Dus die optie komt hierbij dus al te vervallen.

Wel zou een familielid of vriend/vriendin die jouw brievenbus op gezette tijden leegt, jouw vervangende KPN Prepaid simkaart kunnen doorsturen naar jouw verblijfplaats in het buitenland.
Maar dan ben je waarschijnlijk wel een week verder, voordat je hem daadwerkelijk in je bezit hebt.

Lukt dat niet of is daar geen mogelijkheid voor, dan adviseer ik je om tijdelijk gebruik te maken van een Prepaid simkaart van een provider van het land waar je momenteel verblijft.
Zodat je weer kunt bellen, Whatsappen en internetten.

Zodra je weer in Nederland bent, kun je langs en KPN winkel bij jouw in de buurt gaan, voor een nieuwe vervangende Prepaid simkaart.

Reageer