Beantwoord

Krijg ik mijn geld terug als mij prepaid kaart niet meer geldig is?

  • 27 March 2021
  • 4 reacties
  • 766 keer bekeken

Ik heb het apparaat niet meer in gebruik waar de prepaid kaart voor geregeld is. krijg ik dan mijn beltegoed terug?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 March 2021, 09:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Nibbles ,

Nee, je krijgt geen restitutie op een prepaidtegoed. Je kunt het beltegoed eventueel opmaken in een ander toestel.

 

Zou ik het beltegoed ook aan een ander persoon kunnen overdragen. Het is iig een reden als dat niet mogelijk is, om nooit meer naar de KPN te gaan met de mogelijkheden die ze kunnen bieden.

Het zullen wel weer de regeltjes zijn, maar ik heb een andere provider, helaas wel gekoppeld aan de KPN. Het is voor mij erg teleurstellend, ik had geprobeerd om het aan een alarmtoestel te koppelen, maar ik word hier erg onrustig van. Elke keer hoor ik waarschuwingen dat ik het apparaat op moet laden, zelfs 's nachts. Er komt ook nog bij dat ik voor 6 juni mijn prepaidbedrag moet opwaarderen.

Dit voor het geval ik dus wel zou besluiten, door veranderde lichamelijke omstandigheden, om dit apparaat weer in werking te stellen. Ik heb het alarmapparaat cadeau gekregen en moest al vrij snel een nieuwe batterij aanschaffen. Ook de persoon die mij dit apparaat gaf heb ik getrakteerd op een dure fles wijn. Al met al veel kosten en dat met een AOW, lekker dan. Weer 9.68 door het putje.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Nibbles, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee zegt: het resterende tegoed kan helaas niet overgezet worden naar een ander persoon. Ik begrijp absoluut dat de wens er is, maar ik kan je er helaas niet mee van dienst zijn. 

Je kunt wel de hele simkaart, dus ook het nummer én het beltegoed, aan iemand anders geven of verkopen.

P.S. van af elk moment dat er gebeld (met verbinding) of gesms't wordt v.a. het nummer is het weer 180 dagen geldig zonder opwaarderen. Zo kun je lang doen met een 10-tje beltegoed.