Vraag

MB's delen met prepaid.

  • 3 October 2020
  • 3 reacties
  • 267 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik leg mijn wens ook neer. Ik begrijp dat het op korte termijn niet zal veranderen, maar dit is wel het medium om de wens kenbaar te maken.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. Afgesplitst van dit topic


3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ik leg mijn wens ook neer. Ik begrijp dat het op korte termijn niet zal veranderen, maar dit is wel het medium om de wens kenbaar te maken.


Dit zal niet veranderen op de korte termijn maar ook zeker niet op de lange termijn. Het is technisch natuurlijk prima mogelijk om data te delen met een Prepaid nummer, maar dat zou dan dus echt gratis zijn en dat is dus wat KPN niet wilt.

De goedkoopste Sim Only is momenteel bij KPN 11,50e per maand  bij een 2 jarig contract, daar krijg je dan geen data voor alleen 150 belminuten per maand,  maar je kan wel data ontvangen van andere mobiele abonnementen, dus eigenlijk kan je zeggen, dat je voor die optie 11,50 e per maand betaalt, dus eigenlijk is het gedeelde data niet gratis..

 

Super slim natuurlijk van KPN  en de andere 2 grote providers, die het zelfde doen.

Reputatie 7
Badge +24

KPN is een commercieel bedrijf wat gewoon centjes wil verdienen. Met gratis simkaarten waar vervolgens data naartoe gesluisd kan worden vanaf een ander abo lukt dat niet erg. Dus nee, dit gaat echt nooit gebeuren.

Reputatie 7
Badge +17

Goed dat je je wens kenbaar maakt @Jeroen Ruiter. Kan me voorstellen dat het voor veel klanten inderdaad een mooie mogelijkheid zou zijn. 🙂 Ik zal je wens doorzetten, maar kan inderdaad niet garanderen of/wanneer dit opgepakt zal worden. Wensen doorgeven moedig ik echter altijd aan, dus top dat jij ook je stem laat horen. 😄

Reageer